Otwarłem spór na AliExpress ponieważ nie doszedł do mnie zakupiony towar.
Sprzedawca odpisał. poprosił o zamknięcie sporu i zaproponował inne rozwiązanie,
chce żebym zamknął spór i otworzył ponownie na innych warunkach, ale nie wiem o co
dokładnie chodzi.
Sprzedawca pisze:
Dear friend, could you please cancel the dispute and then open it again? Click refund and return items button and then choose personal reasons as dispute reason, is it OK?
Then we will accept it and your money will back with no need to returning the goods because we will give up this right. We will give you a full refund in this way, thanks for your
understanding! If you change the reason, please kindly contact us!
Z tego ja zrozumiałem to on chce żebym zamknął spór i otworzył go ponownie tak jakbym dostał towar i chciałbym mu go odesłać, a on zwróci pieniądze bez przyjmowania towaru(którego nie mam). Proszę o podpowiedź co robić, czy zostawić to serwisowi AliExpress?
Zrzuty z AliExpress:
https://prnt.sc/rq69gp
https://prnt.sc/rq5htd
https://prnt.sc/rq5lez