Switch to full style
Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.

Regulamin działu

Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
Odpowiedz

Otwarty spór na AliExpress, odpowiedź sprzedawcy

31 mar 2020, o 15:34

Otwarłem spór na AliExpress ponieważ nie doszedł do mnie zakupiony towar.
Sprzedawca odpisał. poprosił o zamknięcie sporu i zaproponował inne rozwiązanie,
chce żebym zamknął spór i otworzył ponownie na innych warunkach, ale nie wiem o co
dokładnie chodzi.
Sprzedawca pisze:

Dear friend, could you please cancel the dispute and then open it again? Click refund and return items button and then choose personal reasons as dispute reason, is it OK?
Then we will accept it and your money will back with no need to returning the goods because we will give up this right. We will give you a full refund in this way, thanks for your
understanding! If you change the reason, please kindly contact us!

Z tego ja zrozumiałem to on chce żebym zamknął spór i otworzył go ponownie tak jakbym dostał towar i chciałbym mu go odesłać, a on zwróci pieniądze bez przyjmowania towaru(którego nie mam). Proszę o podpowiedź co robić, czy zostawić to serwisowi AliExpress?
Zrzuty z AliExpress:

https://prnt.sc/rq69gp
https://prnt.sc/rq5htd
https://prnt.sc/rq5lez

Re: Otwarty spór na AliExpress, odpowiedź sprzedawcy

3 kwi 2020, o 02:03

Dostałem wiadomość od AliExpress, że mogę się dogadać ze sprzedającym. lub przyjąć rozwiązanie które zaproponuje AliExpress.
Czekam na rozwiązanie z AliExpress.

Re: Otwarty spór na AliExpress, odpowiedź sprzedawcy

3 kwi 2020, o 12:45

Spór rozwiązany. AliExpress prześledził status przesyłki i wyszło im:
Po sprawdzaniu, informacje obserwacyjne pokazują, że „wysyłka anulowana” lub „brak zapisów”, co oznacza, że sprzedawca nie wysłał towaru w wymaganym czasie. W takim przypadku twoja płatność wróci na kartę kredytową.



Temat do zamknięcia
Odpowiedz