Tak jest, super bank, poki nie musisz czegos zalatwic. Trzeba dzwonic na platna infolinie lub czekac w kolejce w wirtualnym oddziele (brak fizycznych oddzialow) gdzie przez 15min bedziesz odpowiadal na xx pytan udawadniajac ze ty to rzeczywiscie ty, w przypadku 1 pomylki - zaczynasz od nowa.
Raz musialem cos zalatwiac w ten sposob i nikomu tego nie zycze, mozna sie poczuc jak na przesluchaniu przez gestapo. (a pytan jest ok 20, za kazdym razem innych)
I taka procedura trzeba przejsc m.in. zeby zdobyc glupie potwierdzenie transakcji karta debetowa, bo brak takiej funkcjonalnosci na ich stronie.
Kiedy nie moglem sie dostac na swoje konto, pytali m.in. o ostatni przelew i na jaka kwote byl - wrecz genialne w wypadku braku dostepu do konta..
I moze jest darmowe, ale np. ok miesiaca temu zrezygnowali z cashback za transakcje internetowe, i dodali oplaty za korzystanie z wplatomatow (bodajze tylko 2-3 sa darmowe), generalnie ich oferta z miesiaca na miesiac wyglada coraz gorzej, konkurencja nie spi.
No ale koniec tego offtopa.