Banggood.com Oferta sklepu, promocje, kupony, opinie, pomoc
27 wrz 2016, o 08:11
To oni będą musieli złożyć reklamację nie Ty. Tak że pisz do BG jaka sytuacja i czekaj na odzew. Jeśli by się nie udało natomiast to wtedy dopiero spór.
27 wrz 2016, o 08:26
Napisałem to mi odpisali
I am glad to get your email.
We’ve sent you the item in order 18490090 on 2016-9-10 with the tracking number 30628741194. It usually takes about 7-10 business days(not including the holidays and weekends) for delivery.
You can check the shipping information on the website:
https://emea.netdespatch.com/mba/79892x0/track/And it is normal that the shipping information will just update in big places.
Or you can track it on our website- My Account- My Order Tracking.
Hope you receive your parcel soon.
Best wishes,
Coco
27 wrz 2016, o 08:31
W takim razie chyba musisz poczekać jeszcze bo paczka jest niby w drodze. Tak samo na paypal też wydaje mi się że karzą Ci poczekać bo jest jeszcze czas na dostarczenie w razie gdybyś teraz otworzył spór. No chyba że pomogło by oficjalnie pismo od DPD że paczka zaginęła itp. ale takiego pewnie nie dostaniesz.
27 wrz 2016, o 08:36
Odpowiedź z DPD:
Dzień dobry,
Nie udało się odnaleźć przesyłki.
Proszę o złożenie reklamacji.
Łączę pozdrowienia/Best Regards
_______________
Magdalena Grabowska
Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego
International Customer Service Specialist
11 paź 2016, o 17:27
Równo miesiąc temu, zamówiony przeze mnie przedmiot został do mnie "shipped". Do dzisiaj nie dotarł. Składać refund na paypalu? Coś chyba jest nie tak
11 paź 2016, o 17:30
Bez zastanawiania się.
12 paź 2016, o 21:13
Ochrona zadziała jak wybrałeś wysyłkę z trackingiem.
W moim przypadku Paypal nie zwrócił za zakup bo BG wykazało że towar wyszedł z magazynu i został nadany - pokazali rejestrację w międzynarodowym systemie pocztowym
Brałem drobnostki z magazynu EU i nie było dla nich wysyłki z trackingiem - 44 zeta poszło w świat. W szczegółach zamówienia BG podaje dodatkowy numer przesyłki gdzie można sprawdzić jak przechodzi przez magazyny
Pzdr
12 paź 2016, o 23:47
I to jest ciekawa sytuacja, bo kto jeśli nie sprzedający, ma teraz reklamować to u poczty? Ty dla poczty nie jesteś stroną - jest nią sklep. PP zachował się niespecjalnie. No, chyba, że stwierdzili, że dają sprzedawcy jeszcze trochę czasu.
13 paź 2016, o 07:14
Ja zaś pamiętam artykuły na temat paypal i sprzedaży na eBay jak to sprzedających okradli. Ze niby jak w tej sytuacji z małym wyjątkiem dostali towar a mimo to płakał że nie dostali i PP im kasę oddawał. Poszukaj w necie o PP.
Wysłane z mojego ZUK Z1 przy użyciu Tapatalka
13 paź 2016, o 12:55
Też na necie czytałem że początkowo PP zwracał pieniądze i sprzedawcy ostro popłynęli - właśnie dlatego ZAWSZE zamawiam z trackingiem, niestety ale dla tych zakupów nie mogłem dopłacić aby przesyłkę zarejestrowali
BG na zgłoszenie o braku doręczenia wykazał że z ich strony wyszło i jest wpisana w system pocztowy, potem już się rozpłynęła.
Teraz BG już zmieniło i dopłacenie do trackingu jest możliwe.
Rozczarowany jestem tylko że PP nie uwzględnił że nie miałem możliwości wykupienia trackingu, a wcześniejsze zamówienia były zamawiane z rejestracją.
Pzdr
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.