Banggood.com Oferta sklepu, promocje, kupony, opinie, pomoc
17 sty 2016, o 19:03
Dostałem mibanda ostatnio od nich, wysyłka EU w 2 tygodnie, nie czepiam się ale myślałem że będzie to troszkę szybciej niż China Postem.
Jak na opakowanie nie narzekałem z wysyłek z Chin, tak wysyłka z EU którą robi chyba inna osoba jest nijaka, uważajcie jeśli zamawiacie taką usługę przez EU i towar jest delikatny.
Miband nie był w żadnym styropianie ani gąbce, gołe pudełeczko włożone w szarą foliową torebkę (nawet torebka miała wycięty otworek na powietrze dziurkaczem) widać było pudełko mibanda.
Trochę się pudełko sfatygowało gdzieś obite, szło to z Amsterdamu ale sam miband ostatecznie działa.
17 sty 2016, o 19:23
Ja 28 grudnia zamówiłem 2x kabel usb c z GB. Do dzisiaj cisza, dopłaciłem do wysyłki i trackingu też nie dostałem. Wysłałem zapytanie do supportu i cisza. Chyba przestanę tam cokolwiek kupować, ceny normalne a obsługa coraz gorsza.
Wypalcowane
17 sty 2016, o 19:29
Slavo, chodzi Ci o BG oczywiście?:) ciekawe, ze tak support sie plasuje wg Ciebie, mi wszystko szybko wysyłają i odpowiadają na wszystko..
17 sty 2016, o 19:34
Ja zamawiałem już kilka krotnie z tego sklepu i jak dla mnie jest najlepszy, świetny kontakt, szybka wysyłka, oryginalne produkty nic tylko kupowac :D
17 sty 2016, o 20:43
Temat jest o bg więc o nim piszę. Ja też byłem zadowolony, do czasu. Kupiłem drona dla syna, przyszedł i po jednym dniu padł silnik. Bg wysłał mi silnik i tyle, wymiana na mój koszt. Swoją drogą silniki kaszana straszna. Żonie brałem ulefone paris z eu.banggood.com, nie dopłaciłem do wysyłki bo zawsze do tak drogich zakupów tracking był free, w tym przypadku niestety nie - całe szczęście telefon doszedł na czas. Teraz przypadek z kablami - dopłaciłem do przesyłki i ani nie dostałem trackingu ani kabli, czekam od 28.12, na maila nie odpisali na razie.
Wypalcowane
18 sty 2016, o 00:22
Ja na bg zamówiłem 28 grudnia 4 przedmioty. Dwa zostały wysłane jak poniżej:
1.Departured at 2015/12/31 0:30:23 from Flytexpress Sorting Center location - nierejstrowana
2.Departured at 2016/1/2 19:29:47 from Flytexpress Sorting Center location - rejstrowana
Przyszły w odwrotnej kolejności:
2 - power bank xiaomi 10 000 - 11.01.16 r.
1 - zapychacz dwa lusterka anty martwy punkt 12.01.16 r.
Kolejne dwa wysłano:
3.Departured at 2016/1/1 2:31:09 from Flytexpress Sorting Center location - nierejstrowana
4.Departured at 2016/1/1 2:31:06 from Flytexpress Sorting Center location - nierejstrowana
Do dziś nie doszły, może jutro :)
24 sty 2016, o 18:52
Macie jakiś info o promocjach przy nowych zakupach na banggood?
Znalazlem, ze polecając komus banggood zarobimy $3 (na zakupy powyżej $20) a polecony $10 jeśli zrobi zakup powyżej $100 - czy jest coś jeszcze ciekawego?
25 sty 2016, o 10:13
Dokonałem zakupów raz - powerbank xiaomi - po 2 miesiącach nie doszedł.
Ale odpowiedź sklepu na spór bardzo szybka. Więc to nie ich wina.
25 sty 2016, o 10:50
Mnie ostatnio się zepsuł kabel blitzwolfa (nowy). Włożyłem do gniazda i się piny pokrzywiły. Szybka odpowiedź, pytanie jaki mam telefon, przeprosili i napisali, że wyślą nowy. Bardzo dobry sklep - z czystym sumieniem to mogę napisać. Ogólnie najlepszy, z jakim się w chinach spotkałem.
28 sty 2016, o 15:16
Dzisiaj dostałem nowiutki kabel, identyczny jak ten, który mi się zepsuł. Dla mnie to jest coś wielkiego, że sklep z drugiego końca świata nie zostawi Cię bez gwarancji nawet na kabel za 15 zł. Żebyśmy mieli dobry obraz jakości supportu to tak.
1. Problem zgłosiłem 16 stycznia
2. Po wymianie kilku maili, 18 stycznia poinformowali mnie, że wysyłają nowy kabel. Dopytali tylko jaki mam telefon żeby się upewnić czy używałem z kompatybilnym gniazdem. Dostałem numer trackingowy z możliwością śledzenia.
3. Dzisiaj 28 stycznia odebrałem kabel od listonosza.
Słowem podsumowania - mam dziwne przeczucie, że gdybym reklamował towar w sklepie za rogiem, trwało by to dłużej.
6 lut 2016, o 19:45
Hmm... raczej obawiam się, że ze sklepu 'za rogiem' wyszedłbyś że skwaszoną miną i huczącymi w głowie slowami:
"Usterka mechaniczna, nie podlega gwarancji. Powstała z winy klienta przez niewłaściwe użytkowanie" [WHITE SMILING FACE]
11 lut 2016, o 18:55
Ogólnie przesyłki z BG działają dziwnie raz zamówiłem telefon coś koło 11 grudnia doszedł w połowie stycznia. Z ciekawości zamówiłem żaróweczkę LED 25 grudnia doszła 5czy 6 stycznia :). Teraz w styczniu miałem taką sytuację że 7 stycznia zamówiłem parę błyskotek około 4 różnych 2 doszły 25 stycznia plus suprise portfel który zamówiłem niemal miesiąc później :) pozostałe 2 błyskotki nie doszły do dziś czyli rozrzut niezły no chyba że zagineły gdzieś.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.