przez kumpel_ » 22 gru 2016, o 09:48
Mam taką sytuację, że w minioną sobotę miał kończyć mi se okres ochronny (60 dni) na zakup z października.
Chińczyk koło środy wydłużył czas oczekiwania na przesyłkę o kolejne 20 dni.
Wchodzę w aukcje z której kupowałem i jest napisane o gwarancji dostawy w 60 dni.
Dodatkowo w dniu wydłużenia okresu ochronnego napisał mi prywatną wiadomość, że prosi o dłuższe oczekiwanie, bo wysłał paczkę 'several days ago'. Wygląda jakby paczkę wysłał na parę dni wcześniej, a potwierdził wysyłkę towaru 21.10. CO może oznaczać, ze przesyłka nie przyjdzie lada dzień.
Generalnie przedmiot kupiony potrzebują na święta i jak nie przyjdzie do jutra to w sobotę pójdę i kupie u nas, a z CHin nie będzie mi już potrzebne.
Czy w takiej sytuacji można założyć spór o full refund?
Zdążało mi się samemu wydłużać czas oczekiwania na towar jak mi się nie spieszyło z dostawą, ale w tym przypadku jeśli towar przyjdzie za 15 dni nie będzie mi on już potrzebny.