przez Piotr-P » 1 kwi 2019, o 11:03
Ciąg dalszy korespondencji:
"Chociaż wyglądają bardzo podobnie, są to dwa oddzielne produkty, a zatem zmiana oprogramowania i treści w zegarku Codoon nie jest tak prosta, jak się wydaje. Przepraszamy za to. Czy mogę wiedzieć, gdzie kupiłeś ten zegarek, ponieważ Codoon nie sprzedaje go poza Chinami ...?"
Odpowiedziałem, że na Aliexpres.
I odpowiedż:
"Dziękujemy za poinformowanie nas ... Zobaczymy, co można zrobić, aby ten element został usunięty z witryny. Zalecam również skontaktowanie się bezpośrednio ze sprzedawcą, ponieważ wydaje się, że mogą one przedstawiać produkt w niewłaściwy sposób. W imieniu Runtopia i Codoon naprawdę przepraszamy za to, ale ponieważ nie jest to jeden z naszych oficjalnych sprzedawców, nie możemy przyjąć zwrotu tego produktu"
Finalna odpowiedź:
"Rozumiem twoją sytuację, ale niestety nie jesteśmy w stanie wprowadzić zmian w oprogramowaniu, ponieważ interfejs zegarka, aplikacja i treść są oddzielone od większości zegarków Codoon i Runtopia. Nie promowaliśmy również aplikacji Codoon jako zegarka zagranicznego, w którym nie możemy wprowadzać zmian w oparciu o fałszywe twierdzenia innych nieoficjalnych sprzedawców.
Jednak nie możemy dokonać żadnych zmian w oprogramowaniu Codoon. Przepraszam za to."
Z tego wynika, że Codoon i Runtopia to jedna firma, ale nie daje wsparcia dla Codoon S1.