Letv One Pro X800

LeTV LeEco X500, X600, X800, Le2, Le1, LeMax Le Max 2
ROMy, aktualizacje, pomoc, opinie,

Re: Letv One Pro X800

Postprzez Osc » 5 lip 2016, o 21:23

Znowu Rafał1435... bez komentarza

Panowie, ja telefon kupiłem za 600zł. Ominąłem vat. Z telefonu jestem po tych dwóch dniach mega zadowolony. Telefon po aktualizacji 14s działa bardzo fajnie, nie mam porównania z wcześniejszymi ale mi pasuje.

Shad8x
co do podczerwieni nie wiem bo nie mam gdzie sprawdzić
przycisk do wyciszania działa
aparaty działają- jakość bardzo w porządku(nie znam się)
nie mam porownania co do poprzednich romów ale na moich zirconach rock baaaardzo fajnie gra. Aż mnie ciarki przeszły ;d
zmiana temperatury działa

A od siebie chciałbym spytać bardziej zaawansowanych użytkowników czy nie boją się instalować systemów innych użytkowników? Czy jednak stosują titanum backup i freezują aplikacje? Jeśli tak to które?
Osc

Telefon:: letvx800

Postprzez Jabco » 5 lip 2016, o 22:32

Osc napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Z wypowiedzi Rafal1435 to chyba chodzilo mu o to ze rom ktory jest zainstalowany przy wyjeciu z pudelka taki jest. Na 14 os cuoco92 nie zauwazylem zadnych bledow procz braku double tapa. Wszystko smiga cacy i wg mnie poprawila sie dlugosc pracy na baterii.
Jabco

Pochwały: 7
Telefon:: LeTV x800 US
ROM: Cuoco92 14s

Postprzez lokalizator » 5 lip 2016, o 22:47

Ja siedzę na 11s od cuoco92 i także bez problemów. Stockowy działał dobrze z wyjątkiem double tap
Wklepane z LeTV X800
lokalizator

Pochwały: 8
Telefon:: LeEco

Postprzez jerzyjerzy » 6 lip 2016, o 00:58