przez fake4r » 18 lis 2015, o 23:09
Akurat mi wysłali wiadomość po zakupie gniazdka ściennego z usb, że nie ma ją tego modelu i podesłali link czy może być inne, a jeśli nie chcę to anulują zamówienie. Napisałem im po kilku dniach, że ok niech zamienią bo to prawie identyczne modele. Odpisali później, że ok. Z tym że dni lecą a to gniazdko dalej nie wysłane.
A jeśli wchodząc w szczegóły to:
9.11 - zakup i w tym samym dniu wiadomość od nich
13.11 - dopiero zobaczyłem wiadomość i odpisałem
16.11 - potwierdzili, że wyślą produkt ASAP
PS. Jeśli chodzi o X5 to jak się nic nikomu nie ruszy do niedzieli to w poniedziałek robię cancel, bo już mi się zwyczajnie nie chce czekać nie wiadomo ile...
EDIT:
Dostałem dziś odpowiedź od nich w sprawie X5:
Seller: Dear friend, Good day! We are so sorry that do not send the products to you in time. Due to the 11.11 activity, the logistics broken down, the delivery is delayed. we will dispatch out as soon as possible. Your understanding and cooperation will be highly appreciated.