Ja się wycofałem, znaczy "cancel order" kliknąłem. Dodatkowo znalazłem informację, że jeśli płatność została skasowana z powodu bezpieczeństwa to można na adres
security@aliexpress.com wysłać skany dowodu osobistego, obu stron karty, którą dokonywana była płatność oraz zrzut ekranowy ze strony banku wskazujący, że płatność zeszła z konta. Oczywiście dane z karty, dokumentu i banku musza być na to samo nazwisko. Oczywiście środkową część nr karty, kod CVV2, podpis na d.o. sobie zamazałem (zresztą na e-Karcie CVV2 nie ma). To ma pozwolić w przyszłości bezproblemowo dokonywać transakcji przy użyciu tej karty. Security ma 3 dni na odpowiedź w tej sprawie. Problem w mBanku jest to, że już dwukrotnie usiłowałem dokonać zakupu eKartą i za każdym razem pieniądze schodziły z karty jednak nie widać tego w historii płatności (cały czas widoczne jest tylko potracenie za wydanie karty). W tej chwili mam "Fund processing" i czekam na zwrot kasy na konto. Zobaczymy co security mi odpowie, mam nadzieje, że pozytywnie a do tego czasu może fony stanieją ;-P