Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
31 sty 2015, o 10:30
Dzieki.
A to wlasnie tez mnie zastanawialo. Czy jakbym zostawil bez zmian, gdzie obecnie Chinczyk zmienil refund na $0 i ja bym tak eskalowal, to by oznaczalo ze eskaluje godzac sie na jego warunki?
31 sty 2015, o 10:38
Nie, eskalujesz na swoich warunkach. Jeśli nic nie zrobisz, to spór sam się eskaluje na Twoich warunkach, to akurat jest w sporze napisane, nawet odlicza czas po którym spór sam się eskaluje.
6 lut 2015, o 09:24
Mam takie pytanie.
Czy po zakończonym sporze po waszej myśli wystawiacie sprzedawcy ocenę?
Mam taką sytuację, że Chińczyk naściemniał, że wysłał przedmiot, po prawie dwóch tygodniach przyznał że jednak nie, otworzyłem spór, zwrot całości, po kilkunastu minutach zaakceptował, teraz czekam na zwrot kasy.
Pzdr
6 lut 2015, o 09:29
A masz w ogóle taką możliwość? Przecież po wygranym sporze nie ma możliwości wystawienia feedabacku.
6 lut 2015, o 09:36
Tak.
Mam dwa takie spory, gdzie sprzedawca nie wysłał towaru i otrzymałem pełny zwrot. Na wystawienie oceny jest 30 dni, u jednego pozostało 12 a u drugiego 29.
6 lut 2015, o 09:45
Raczej na pewno taka ocena i tak nie będzie widoczna w feedbacku sprzedającego. Raz miałem taką sytuację, że po wygranym sporze mogłem wystawić feedback, ale nie jest on uwzględniony w ocenie sprzedającego. Normalnie nie ma takiej możliwości. Ale spróbuj. Odpowiedni feedback przy nieudanej z winy sprzedającego transakcji jest wskazany.
6 lut 2015, o 10:24
Witajcie,
toczę drugi spór. Otóż zamówiłem kobiecie torebkę. Wszystko cacy ale jakość jest taka, że w każdej chwili może się jej wszystko wysypać. Porwany materiał, słabe szycie, niespasowane dodatki itp itd. W sporze wpisałem, że chce 90% zwrotu kwoty, bez wysyłania towaru do chinola. Chinol napisał, że może zwrócić kasę, ale ja mam mu wysłać tę torbę. Eskalowałem, dodałem więcej zdjęć, więcej opisu sialalalala iiii otrzymałem propozycję 40%, z zastrzeżeniem, że mogę dosłać więcej zdjęć celem ubiegania się o wyższą kwotę. Koniec końców oferują 50%. Czy negocjować dalej? Jeżeli tak to co im odpisać?
Pozdrawiam
6 lut 2015, o 10:37
Nie pytaj nas, to Ty musisz zdecydować czy Ci te 50% wystarczy. Jeśli nie to negocjuj dalej, jeśli nic nie uzyskasz to czekaj na to co powie Aliexpress, w końcu po to eskalowałeś spór.
6 lut 2015, o 11:43
Chodziło mi bardziej o to, czy można jeszcze bardziej podważyć propozycję, a jeżli tak to w jaki sposób.
6 lut 2015, o 11:57
Wysłałeś zdjęcia, jeśli nie dokumentują dobrze wady, zrób lepsze. Nic innego nie wymyślisz. Pisz, że nie zgadzasz się z jego propozycją i jeśli on nie zaakceptuje Twojej, to zdajesz się na mediację Aliexpress.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.