Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
9 lis 2014, o 09:59
Sklep w porządku i komentarze za tę aukcję też jak najbardziej, więc może mówić prawdę. Jak podasz ten stary nr można sprawdzić czy jest prawdziwy po sumie kontrolnej czy wymyślony z głowy.
A dostałeś już nowy nr czy dopiero chce Ci wysłać drugi raz ?
9 lis 2014, o 10:03
RK099879199CN
Nowy numer dopiero wyśle, tak jak wcześniej pisał.
9 lis 2014, o 10:07
Numer prawidłowy. W takim razie sam musisz zdecydować czy czekasz na nową paczkę czy chcesz anulować zamówienie i full refund.
9 lis 2014, o 10:15
Tam jest napisane "on sale 11 Nov". To znaczy, że cena będzie niższa 11.11?
9 lis 2014, o 10:17
Tak będzie zniżka -15%, aczkolwiek nie wiadomo czy cena nie skoczy do 11.11 bo to częsta praktyka zawyżać ceny przed promocją aby potem był atrakcyjny wizualnie rabat %
9 lis 2014, o 10:22
Napisałem mu pytanie: ile będzie kosztować 11.11, bo mam jeszcze kupon 2$, więc może by się opłaciło złożyć nowe zamówienie.
10 lis 2014, o 10:51
Odpisał coś takiego:
okay, yes, this ball will on 15% discount tomorrow(Nov.11), you can bid an order on Nov.11, and I will full refund you this order, don't worry, let's save the money.
11 lis 2014, o 14:39
Mam pytanie, czy można jakoś otworzyć dyspute po zatwierdzeniu transakcji i wystawieniu komentarza?
Pośpieszyłem się z tym zamknięciem a po 2 dniach plecach się rozpruł na szyciu. Dogadałem się ze sprzedawcą i chce mi zwrócić część kasy, ale pisze żebym uruchomił Open Dispute ale jak już nie mam tej opcji.
11 lis 2014, o 14:48
Nic nie zrobisz. Sporu nie otworzysz, bo transakcję zakończyłeś. Jak wystąpiła wada towaru to już raczej tylko reklamacja. Komentarz możesz edytować ale chyba tylko na lepszy.
Reklamacja wiąże się z wysyłką do Chin. Tutaj gra nie warta świeczki - czas i koszt wysyłki. Prościej będzie chyba znaleźć jakiś warsztat krawiecki czy inny z mocną maszyną do szycie i oddać we własnym zakresie do naprawy.
Ale jak sprzedawca jest taki chętny (a przecież musi wiedzieć, że Ali rozpoczęło już procedurę przekazywania mu należności) to zaproponuj, ze jak taki chętny do zwrotu to niech Ci przeleje na konto (PayPal, jeśli masz - bo chyba najprościej) lub na zwykłe walutowe czy złotówkowe. Chociaż tutaj mogą wystąpić jakieś większe opłaty za przelew międzynarodowy. O wpłacie na rachunek karty kredytowej z oczywistych względów nie wspominam, bo sam nie podawałbym wszystkich danych tej karty (w tym numer CVV2 z rewersu) jakiemuś Iksińskiemu...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.