Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
31 paź 2014, o 11:55
Panowie ,a ja mam takie pytanie czy można wystawic komentarz za niedostarczony towar(przez ok 30 dni zapewniał że wyslał,jak zbliżał się czas do końca na dostarczenie towaru,zakceptował spór) ,choc zwrot pieniedzy odbył się bez problemu .Jeśli tak to proszę o info jak to zrobić.
31 paź 2014, o 12:00
Niestety nie można z tego co wiem, też kilka razy miałem cały refund z powodu niewysłania i komentarza potem zostawić nie mogłem.
31 paź 2014, o 12:08
Zgadza, się nie można. A szkoda, miałem kilku takich sprzedawców, którym taka negatywna opina przydałaby się.
31 paź 2014, o 12:10
Dokładnie bo cwaniaki są z nich. Wystawi telefon w mocno obniżonej cenie (tu już powinien być sygnał dla mnie żeby nie kupować :) ale co tam jak cena kusi)
Potem jeszcze potwierdzi twoje pytanie czy aby na pewno wyśle telefon. No i koniec końców trzeba po 10 dniach otwierać spór bo tracking nie działa. Sprzedawca klika od razu refund no i to by była cała transakcja. I bardzo by pasowało teraz wystawić komentarz.
31 paź 2014, o 12:22
Dziwi mnie taka polityka Alliexpres, bo jest jawna ochrona wszelkiej maści kombinatorów. Ale co zrobić.
31 paź 2014, o 12:30
Jedynie chyba można patrzeć na dół aukcji tam gdzie są oferty kupna i jeżeli dużo ofert jest bez komentarza i mają więcej jak te 60 dni to można twierdzić że to są zamówienia które nie zostały zrealizowane, czyli był full refund. I wtedy wiemy co nie co o sprzedawcy i jego praktykach. Jeśli się mylę to mnie poprawcie.
31 paź 2014, o 18:32
Słusznie prawisz. Są jeszcze cwaniaki co mają kilka komentarzy na krzyż za jakąś drobnicę po kilka $ a oferują elektronikę w szaleńczo atrakcyjnych cenach.
I niestety są tacy, którzy łapią się na takie numery.
Namalowałem w Tapatalk
2 lis 2014, o 12:41
Otworzyłem spór sprzedającemu gdyż po 45 dniach nie otrzymałem przedmiotu.
Ten prosi bym go zamknął, i otwarł później, a na dodatek przedłużył mi czas ochronny o 30 dni.
Cały czas trwa mój otwarty dispute, do końca zostało 21h. Co stanie się po przekroczeniu tego czasu? Mam wrażenie że jeśli anuluję spór sprzedający dostanie środki...
2 lis 2014, o 15:18
ciagnij az do skutku,
jesli dobrze zrozumialem sprzedawca sam przyznal w korespondencji, ze opis aukcji jest nieprawdziwy, zaznaczaj to w sporze i domagaj sie swojego
Ja mialem podobna sprawe, zamowiona kamera nie byla 1080p tylko 720p (i to 720p bylo tez naciagane) - nawet na opakowaniu bylo to opisane jako 720p, a w aukcji wielokrotnie bylo 1080p, kamerka bezuzyteczna, nie dalo sie ogladac filmikow bo byly bardzo zlej jakosci
sprawe ciagnalem ponad miesiac, escalate itp i dostalem pelny zwrot bez odsylania zbednego mi bubla
dostalem 100% mimo ze domagalem sie 80%, (te 20% ocenilem jako koszt odeslania towaru, ktory powinien wg mnie zaplacic oszust z aliekspress)
pamietaj, ze mozesz dopisywac dowolna ilosc korespondencji - w miejscu na korespondencje ze sprzedawca, pisz w tonie nie do sprzedawcy, tylko do oceniajacego spor
Tepic oszustow !
2 lis 2014, o 23:18
Jeśli przedłużył Ci czas ochrony, to sprzedawca wydaje się w porządku. Nie pisałeś nic o trackingu - rozumiem, że tracking działa. A transport przedłuża się nie z winy sprzedawcy, bo on towar wysłał. Więcej żadnego wpływu na transport nie ma. Miejmy trochę zrozumienia...
Jak anulujesz spór, nic się nie stanie. Znowu będziesz mógł go wszcząć pod koniec ochrony.
Namalowałem w Tapatalk
3 lis 2014, o 10:35
Witam
Trochę proszę o pomoc :) kupuje na ali od niedawna jak dotąd było wszystko ok. Ale czekam od 1 sprzedawcy na paczke prawie 2 miesiące. Wczoraj założyłam spór bo zostało mi tylko 5 dni do końca ochrony. Mój angielski jest gorzej niż gorzej więc mam nadzieje że coś nie pomieszałam. Mam podany numer paczki ale od tych 2 miesięcy mi się nie wyświetla. Napisałam że chce zwrotu pieniędzy bo paczka nie doszła. Sprzedawca przedłużył mi czas oczekiwania i pisze aby poczekać jeszcze kilka dni i nie zgadza się na zwrot. Proszę o pomoc bo nie wiem dalej co mu odpisać i co dalej robić
3 lis 2014, o 11:19
Nr się nie wyświetla? Tzn nie ma od dwóch miesięcy żadnej informacji w trackingu, że została wysłana ? Jeżeli tak to zostaw to tak jak jest. Czas dostawy przedłużył ale czas sporu leci nadal. Ostatnio miałem podobna sytuacje z tym, że u mnie dzień przed końcem sporu zaakceptował. Nie wiem co się stanie jak sprzedawca sporu nie zaakceptuje. Pewnie albo zostanie zaakceptowany automatycznie a jak nie to zostanie eskalacja.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.