Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
20 wrz 2014, o 16:46
Tylko nazwę konta pay pal, czyli Twój e-mail, na który masz założone konto w pay pal-u.
20 wrz 2014, o 17:05
żeby z polski wysłać komuś nieco grosza w $ jest potrzebny adres mailowy, który odbiorca ma zdefiniowany w swoim profilu paypal.
system kojarzy automatycznie i nic więcej nie trzeba robić.
zakładam, że powinno to działać w ten sam sposób w drugą stronę, ale dla pewności radzę się upewnić.
co do tej wiadomości, to w skórcie pisze chińczyk, że:
aliexpress nie pozwala nam zaakceptować powodu, który podałaś przy otwieraniu sporu. jeżeli mamy coś zaakceptować, to musisz anulować ten spór i wybrać inny powód, np, że materiał w butach jest nie taki, jak być powinien i wtedy możemy zaakceptować.
więc jeżeli nie masz paypala, albo nie potrzebujesz nowych butów, to proszę wybierz inny powód w sporze dla tego zamówienia i wtedy ja zakaceptuję
23 wrz 2014, o 11:53
Hej
Napisałem do sprzedawcy w sprawie zepsutego telefonu.
Chciał żebym wysłał mu filmik z opisem problemu - przesłałem.
Odpisał mi możliwe rozwiązanie - nie podziałało.
Pisze mi, żebym przesłał mu telefon to rozwiąże problem.
Mam wysłać od razu telefon czy otwierać spór? Nie wiem jak zrobić. To mój pierwszy taki przypadek z telefonem.
23 wrz 2014, o 14:01
Hej
Bardzo potrzebuje pomocy, jak zakończyć ostatecznie sprawę wadliwego towaru. Otóż po otrzymaniu towaru od razu zostały zrobione zdjęcia i przesłane w wiadomości do chińczyka (nie był zakładany spór) a ni nie były podane żadne kwoty do zwrotu . W odpowiedzi napisał: "We can refund 5USD to you.Is it OK?". Kwota mi odpowiada bo w sumie to 3$-4$ tez byłoby ok, tylko teraz co dalej? Nie chce popełnić jakiegoś błędu w tłumaczeniu i nie wiem zbytnio jak napisać że zgadzam się ale na jakich warunkach tzn czy mam otworzyć spór i w pisać te 5 $ refund? Czy może być na pay pal (który oczywiście posiadam i było by dla mnie lepszym rozwiązaniem ze względu na brak przewalutowania). Dodam tylko, że z chińczykiem był zawsze b.kontakt i nie chcę na tym etapie popełnić jakiejś gafy z tłumaczeniem przez translator
23 wrz 2014, o 14:06
Jeśli sprawa była załatwiana na tym czacie przy zamówieniu, to jak najbardziej tylko podaj mu swój PayPal, poczekaj aż dojdzie i zaakceptuj odbiór przesyłki ;)
23 wrz 2014, o 14:57
A czy przy takim zwrocie po jakimś czasie chińczyk może domagać się zwrotu od PayPal przekazanej kwoty? Z tego co pamiętam PayPal z 10 lat temu jak był prze zemnie zakładany był najbezpieczniejszą forma płatności tylko nie wiem jak teraz w polskiej wersji i z nowymi regulaminami czy nie ma jakichś haczyków?
24 wrz 2014, o 11:03
Witam, potrzebuje porady. Zamówiłem kurtkę na aliexpress jednak przyszła za mała( wina sprzedającego bo rozmiary w tabelce są zupełnie inne). Napisałem mu co i jak, on odpisał żeby mu ją odesłać. Otwierać spór, czy ze wszystkim dogadywać się na czacie?
24 wrz 2014, o 12:05
Zależy, jaki to Sprzedawca. Jeżeli duży feedback i dobry to na czacie możesz (można zapisać sobie treść rozmowy). Jeżeli czereśniak jakiś i zacznie kombinować, to otwierasz spór. Moim zdaniem warto szukać kompromisu, ale jak się nie da, to niech Ali rozstrzyga.
24 wrz 2014, o 16:07
Ja mam problem z moją paczką. Idzie już dwa miesiące. Eskalowałem, ale sprzedawca odrzucił i napisał żeby czekać. Dostałem odpowiedź z ali żeby czekać. Kończy mi się czas. Sprzedawca nie odpisuje na moje maile. Na numerze przesyłki dzisiaj pojawiała się nowa informacja, ale wychodzi na to ze paczka dalej jest w chinach.
Nie mam pomysłu.
Numer przesyłki: RC557482224CN
a kupiłem to:
http://www.aliexpress.com/snapshot/6157907217.htmlKtoś może coś doradzic?
24 wrz 2014, o 20:01
minie 60 dni dostaniesz pełen zwrot ,czasami nie anuluj sporu,jeśli dotrze po 60 dniach to będziesz miał za free
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.