Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
5 wrz 2014, o 10:03
Jak masz dobrze udokumentowane, otwórz spór, pełny zwrot bez odsyłania. Dołącz cennik za zwrotną przesyłkę, napisz, że Cię oszukał. Jeśli się nie zgodzi. eskaluj.
Na 99,9999 % dostaniesz pełny zwrot bez odysłania.
Naklikane z Onda v989
5 wrz 2014, o 10:21
Nie bać się eskalować spory . To chińczyk ma wtedy problem ,że nie rozwiązał to w trybie "spór" . Robić zdjęcia dołączać ,opisać itd. Mi chińczyk wysłał jakimś WeDo paczki nigdy nie dostałem a próbował mi udowodnić ,że otrzymałem tylko ,że w systemie międzynarodowym nigdzie tej paczki nie było tylko na ichniej stronie WeDo . Eskalacja zakończona pełny zwrot .
5 wrz 2014, o 10:28
Jak zgodził się na Twój spór to napisz niech po prostu go akceptuje albo czekaj do końca czasu sporu wtedy z automatu pójdzie zwrot. Nic czasem sama nie potwierdzaj jak by coś sam zmienił . Jak zmieni wtedy eskaluj ,zrób zdjęcia tych śmieci itd...
5 wrz 2014, o 10:46
Jak spór zakładałeś skoro zaakceptował to zaznaczałeś ,że zgadzasz się na odesłanie bo na to wygląda. Teraz pamiętaj ,że musisz sam śledzić tą paczkę do chińczyka bo u nich do domu ,sklepu,itd nie dostarczają musi iść sam odebrać więc będziesz musiał go gonić na pocztę .
5 wrz 2014, o 11:05
Kitajec odpowiedział na spór , zaznaczył kwotę refundacji 0.00USD , teraz mam do wyboru ACccept , Modify , Cancel Dispute , Escalate Dispute .
Czyli mam eskalować spór denerwuje mnie chińczyk czy mogę po eskalowaniu żądać pełnej refundacji skoro wcześniej chciałem niepełną kwotę .
Mam zdjęcia na którym widać że ładowarka jest używana i wyświetlacz jest porysowany .
5 wrz 2014, o 11:20
Nie, najpierw modyfikuj kwotę, a dopiero potem eskalacja.
SGS III - Tapatalk
5 wrz 2014, o 12:18
Jeżeli dobrze rozumiem kitajec odrzucił mój spór teraz mam modyfikować do pełnej refundacji i nie czekając na jego odpowiedz eskalować.
A czy po modyfikacji funkcja eskaluj nie zniknie.
5 wrz 2014, o 12:34
Tak się właśnie stało i tak masz zrobić.
Nie, nie zniknie.
SGS III - Tapatalk
5 wrz 2014, o 16:28
Mam problem od 25 sierpnia numer trackingowy nie jest widoczny w sytemie. Sprzedawca nie odpowiada na maile czy wiadomości przez ali. Chcialbym zalożyc spor, a że będzie to moj pierwszy spór mam kilka pytań.
Jako powód sporu podam, że numer trakingowy nie działa i zażądam zwrotu pełnej kwoty.
Czy sprzedawca w takiej sytuacji może zaproponować wysłanie paczki po raz kolejny? To byłoby dla mnie najlepsze rozwiazanie, bo strasznie na czasie mi nie zależy, a towar zakupiony został ze zniżką 10$.
W paczce będą 3 rzeczy czy spor zakladam do każdej z nich osobno?
5 wrz 2014, o 18:23
Zakładaj spór i nie czekaj, kitajec nie wysłał paczki i zapewne już nie wyślę. Ja dzisiaj tak zrobiłem i od razu prawie zaakceptował. Także nie ma co czekać, tylko trzeba odzyskać kasę i kupić od kogoś innego. A kupon też Ci zwrócą. Klikasz w spór I tam jest do wyboru ta opcja no tracking information, zaznaczać całkowity zwrot kosztów i tyle.
5 wrz 2014, o 21:19
Muszę otworzyc spory na kazdy element, który znajdował sie w zamówieniu zgadza sie?
5 wrz 2014, o 21:59
Jak dostałeś trzy nr śledzenia do każdej z osobna to tak
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.