Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
20 kwi 2018, o 22:51
Nic nie odpisał, dam mu czas do jutra i jednak coś chciałbym zadziałać w temacie... Nie uśmiecha mi się czekać 65 dni. Dobrze, że to nie jest duża kwota ale mimo wszystko... Jakby to było kilkaset $ to trochę byłbym w doopie.
21 kwi 2018, o 12:32
Tam nie ma takich powodów do otwierania sporu.
A poza tym jak byś chciał to udowodnić? Chińczyk przecież dał tracking, że wysłał, więc pisanie, że nie ma go na stanie to domysły (nawet jak o tym napisał, bo potem okazało się, że jednak ma).
Postaw się w roli mediatora:
Jakiś Polak pisze, że mu sprzedawca powiedział, że nie ma towaru, tymczasem sprzedawca podał tracking, że paczka wysłana. Komu wierzysz? Mają procedury i sam byś na miejscu mediatora kazał kupującemu czekać.
21 kwi 2018, o 13:02
Jesteś pewny, że nie ma powodu do zgłoszenia sporu "fałszywy tracking"?
Ja tam pamiętam, że było coś na ten temat, tylko teraz nie podam co konkretnie jest napisane, bo nie mam możliwości otworzenia sporu :)
21 kwi 2018, o 14:22
By nie umoczyć trzeba wpierw skonsultować się z Ali - oni piszą wtedy do sprzedawcy "oficjalnie". Jak wtedy napisze, że wysłał i nie dojdzie odpowiedni przedmiot to będzie miał problem. A jak konsultant każe otworzyć spór to też spojrzą na to inaczej. A może być tak, że się sprzedawca wystraszy i sam spór klepnie i odda wtedy pieniądze.
21 kwi 2018, o 15:18
Jesteś pewny, że nie ma powodu do zgłoszenia sporu "fałszywy tracking"?
Ja tam pamiętam, że było coś na ten temat, tylko teraz nie podam co konkretnie jest napisane, bo nie mam możliwości otworzenia sporu :)
Jak cytujesz to tak by zachować sens wypowiedzi.
Jestem pewny, że takich powodów jak zacytowałem nie ma do wyboru.
Co do fake tracking to trudno udowodnić, bo przesyłka mogła być wysłana bez trackinu i oficjalnie są takie typy przesyłek do wybrania. I ali wie, że wtedy sprzedawca podaje fake
22 kwi 2018, o 12:55
Tam nie ma takich powodów do otwierania sporu.
A poza tym jak byś chciał to udowodnić? Chińczyk przecież dał tracking, że wysłał, więc pisanie, że nie ma go na stanie to domysły (nawet jak o tym napisał, bo potem okazało się, że jednak ma).
Postaw się w roli mediatora:
Jakiś Polak pisze, że mu sprzedawca powiedział, że nie ma towaru, tymczasem sprzedawca podał tracking, że paczka wysłana. Komu wierzysz? Mają procedury i sam byś na miejscu mediatora kazał kupującemu czekać.
Chińczyk odpisał:
okay, freind, in this case, please open dispute for refund, thanks.
Uzgodnić to jeszcze z konsultantem? No i jaki powód wybrać :/?
22 kwi 2018, o 17:29
Otwórz dispute jak tylko będziesz mógł. Jak nie zaakceptuje - anuluj dispute i wtedy kontakt z konsultantem (jak Ali wkroczy to może dispute zamknąć z 0 refund)
22 kwi 2018, o 20:02
@ichris
Zapytaj jaki chce powód sporu by szybciej zaakceptował. Pewnie problemy z logistyka lub "other". Jak wybierzesz cos negatywnego dla niego to może przedłużać i będziesz tracił czas na ewentualnego mediatora.
23 kwi 2018, o 20:27
Zapytałem jak powód wybrać i odpsiał:
- not received.
Zrobić tak?
24 kwi 2018, o 10:33
Zrób jak pisze to szybciej dostaniesz kasę.