Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
23 paź 2017, o 12:53
Dobrze, że sprzedawca wydłużył ci czas ochrony. Gdyby tego nie zrobił i skończyłby ci się czas ochrony byłoby dla ciebie gorzej. Masz teraz dwa wyjścia, czekać, może paczka dojdzie za tydzień lub dwa albo jeżeli minęło 60 dni od czasu wysyłki (gwarancja czasu dostawy od Ali) założyć spór o zwrot pełnej kwoty.
23 paź 2017, o 13:19
Ja bym nie przespał czasu założenia sporu bo zostało mi jeszcze 8 dni.
Chodzi mi tylko o to czy sprzedawca bez mojej wiedzy może wydłużyć czas ochrony .
Czy ja nie mam na to wpływu?
Bo np. nie chciałbym dłużej czekać tylko założyć spór 3 dni przed końcem.
23 paź 2017, o 13:32
Spór możesz założyć i teraz. Nie musisz znowu czekać do końca czasu ochrony. Jak paczka nie przyszła w 60 dni to zakładaj spór jak nie chcesz czekać dłużej.
26 paź 2017, o 22:19
Witam
Przegapiłem czas otwarcia sporu. Z trakingu wyszlo, że paczka wróciła do chin.
Napisałem do frienda co teraz. Odpisał bym otworzył spór i kasa wróci na moje konto. Problem w tym, że sporu nie mogę otworzyć:
Sorry, you cannot open a dispute for this order.
Disputes can only be opened up to 15 days after you have confirmed receiving your items.
Ma ktoś jakiś pomysł, jak z tego wybrnąć?
27 paź 2017, o 12:30
No i stało się.
Okres na dostawę mojego Mi5 z gearbest minął (zakup 15 sierpnia, od 27 sierpnia w Polsce, Singapure Post), wyjaśniali sprawę przesyłki przez 8 dni roboczych po deadlinie (sam się musiałem upomnieć, bo z ich strony cisza).
Ich propozycja - refund 110$ (z 220$), bo nie wziąłem ubezpieczenia. Nie chcą wysłać jeszcze raz (nie ma telefonu na stanie), ani zamienić na nic innego.
Wyraźnie postraszyłem paypalem, ale mam wrażenie, że do nich średnio dociera. Uczepili się, że 110$ albo na GB Wallet, albo łaskawie na kartę, ehhhhh
Ktoś zna procedurę sporu na paypal?
PS Kontakt z nimi to jakiś koszmar. Jedna odpowiedź dziennie to max. Live chat nie działa.
27 paź 2017, o 13:02
Wal do PayPal ich olej zupełnie.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
28 paź 2017, o 08:45
Po długich (bo 1 wiadomość dziennie z ich strony) negocjacjach zaproponowali w ramach absolutnego wyjątku 150$ na GB Wallet.
Jak paypal podejdzie do sprawy? Coś specjalnego trzeba tam pisać? Bo z tego co widzę znów będę się ze sklepem użerał, tym razem na PP.
Oni będą bredzić o tym ubezpieczeniu dodatkowym i że nie biorą odpowiedzialności za przesyłkę. Co im odpowiadać?
A tak w ogóle w tym sporze na PP mam pisać po polsku czy angielsku?
To moja pierwsza tego typu sytuacja.
PS Wyjaśniać coś ze sklepem, czy od razu przekształcać spór w roszczenie?
28 paź 2017, o 12:33
Po co piszesz to samo w dwóch wątkach?
31 paź 2017, o 12:00
Elo założyłem spór 19.pazdz.dzisiaj wkroczyło ali ,a 6 listopada kończy się spór
W trackingu mam 【8】Inbound in sorting center 2017-09-03 11:19:08
Ali odpisało takie coś mam czekać 1 dzień i pisać???
4 lis 2017, o 10:22
Witam
Kupuję na Aliexpress od kilku lat ale z taką sytuacją spotkałem się pierwszy raz. A więc cakupiłem na Aliexpress telefon ZTE Blade A2 . Przesyłka doszła po około 6 tygodniach, opakowanie nie budziło zastrzeżeń - na pierwszy rzut oka - foliopak poklejony taśmą. Po otwarciu okazało się że w pudełku nie ma telefonu. Była tylko ładowarka i kabel USB i 2 przejściówki. Po dokładnym obejrzeniu przesyłki okazało się że taśmy, którymi sprzedający rzekomo zakleił foliopak były zgromadzone z jednej strony paczki , natomiast w środku widoczne jest rozerwanie folii.Złożyłem odrazu reklamację na poczcie. Skarga została odrzucona ze względu na to że , nadawca jest zobligowany do złożenia reklamacji. Wszcząłem spór ze sprzedającym , załączyłem zdjęcia opakowań , wszystko dokładnie opisałem. Sprzedający kompletnie umywa ręce , twierdzi tylko że "wysłał telefon" i że sprawą zajmie się "Ali".
6 listopada kończy się czas sporu , co moge jeszcze zrobić.
Pozdrawiam
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.