przez northon_ng » 9 sty 2017, o 13:44
Witam,
co najlepszego moge zrobic w mojej sytuacji.
zamowiony towar 15.11.
tracking:
2016.11.19 16:21 (GMT-7): Package sent
2016.11.19 15:21 (GMT-7): 【广州】Export customs clearance complete
2016.11.18 23:21 (GMT-7): Export customs clearance complete
2016.11.18 11:09 (GMT-7): 【广州】arrive export exchange
2016.11.18 11:03 (GMT-7): Posted
2016.11.17 19:09 (GMT-7): arrive export exchange
2016.11.17 19:03 (GMT-7): Item posting
i dalej cisza...
za 6 dni konczy sie okres ochronny. Pisalem do chinczyka 28.12 to opisal, z mam sie nie martwic, paczka jest w drodze i opuscila chiny, ze informacje o sledzeniu powinny sie niedlugo zaktualizowac, bo czasami trwa to dluzej, i czy moge poczekac cierpliwie jeszcze kilka dni. No to minelo juz 11 dni od tamtej informacji i dalej nic sie nie ruszylo. Przedmiotem aukcji jest sam ekran telefonu do wymiany i juz sie troche denerwuje, ze tak sie to ciagnie.
co robic zeby to jakos sprawnie rozwiazac? :) napisac mu zeby przedluzyc okres ochronny ? ile czekac ? pomocyy :)