Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
19 maja 2016, o 18:12
Minął ponad miesiąc, numer śledzenia nie działa. Pisałem do chińczyka a on ze nie maja na stanie. Założyłem spór i odrzucił. Wziąłem escalade i teraz nie wiem co dalej. Minęło i ponad tydzień i dopiero zobaczyłem że zostało dwa dni do końca i do wyboru jest respond. Jeżeli wybieram ta opcje to opisuje problem ale nie mogę go zatwierdzić bo trzeba wrzucić zdjęcie. Tylko jakie jak nic nie dostałem?
Tapatalk
19 maja 2016, o 18:28
Nic nie robisz, czekasz. Eskalacja to zaangażowanie w spór Aliexpress. Czekaj aż się tym zajmą.
19 maja 2016, o 20:37
Jak chcesz to możesz wrzucić screena z rozmową lub z datą zamówienia. To ma być zdjęcia dowodów. Twoim dowodem na żądanie zwrotu jest brak trackingu. Albo czekasz na to co napisze arbiter z ali.
22 maja 2016, o 11:43
Odpisali żeby czekać do czerwca i wtedy jeżeli nie przyjdzie to zgłosić.
Mam teraz opcje do wyboru
Cancel arbitration.
Wybrać ja?
Tapatalk
22 maja 2016, o 13:48
Jakie te opcje do wyboru masz?
1. Cancel arbitration
a druga (lub kolejne)?
Masz jeszcze czas ochrony kupującego?
22 maja 2016, o 14:12
Mam jeszcze ze 2 tyg.
Jest tylko ta opcja
Tapatalk
23 maja 2016, o 09:03
Nauczony doświadczeniem innych od dłuższego czasu otwierając większość paczek kręcę unboxingi. Pierwszy przydał mi się miesiąc temu jak otwierałem paczkę w której nie znalazłem HT7Pro a jakiś telefon za $20 i ostatnio nagrałem otwarcie paczki z Xiaomi Mi4 od FANTACY TECHNOLOGY. Telefon bez VAT ale z wadą... rysy w dolnej części obudowy. Nie zakładałem sporu, złożyłem na PW propozycję dogadania się, częściowego refunda. Pierwsza odp. - prośba o zdjęcia (filmik w HD - wszystko widać). Niestety mimo kolejnych wiadomości nie uzyskałem, żadnej deklaracji refundacji za to propozycję odesłania telefonu a oni zapytają się w Xiaomi, dlaczego tak się stało. Czyli korespondencja typowo na zmęczenie klienta.
Ciekawi mnie wasze doświadczenie w tego typu przypadkach. Czy jest sens zakładania sporu w tej sytuacji skoro warunkiem porozumienia wg. sprzedawcy jest odesłanie telefonu? Jak podchodzi do tego aliexpress bo wątpię by spór skończył się porozumieniem, jeśli do tej pory nie udało mi się dojść do porozumienia i konieczna będzie eskalacja sporu. Telefon posiada wszystko co mają inne zestawy sprzedawane jako nowe, nie zauważyłem innych wad poza tymi rysami.
Gdzieś czytałem, że refundy były przyznawane bardzo duże, ale bardziej ciekawią mnie te skrajnie mało korzystne rozstrzygnięcia.
23 maja 2016, o 09:30
ja ostatnio walczyłem z goldwayem o refund. Była wada wyswietlacza. Chciał żeby odesłał. Nie zgodziłem się. Po eskalacji sporu, stanęło na 24 USD. Więcej nie szło wycisnąc po mimo najwyższego ratingu kupującego
23 maja 2016, o 10:23
Czyli wybrać cancel atribute?
Teraz dopóki jest dispute in progres nie widzę jaki mam czas ochrony.
Moglbym zamieścić co mi odpisali ale to długa wiadomość. Mogę?
Tapatalk
23 maja 2016, o 12:51
bartazzz w Twoim przypadku wada była powazniejsza więc zasadnym było żądanie odesłania, ale z powodu rysek na obudowie? ;/ Telefon kupiony przez PlanetPlusa więc rabat 26$. Janek z PlanetPlusa nie ustalił co się dzieje jak po założeniu sporu dostanę częsciowy refund tzn. czy dostanę cashbak czy Aliexpress uzna, że nie przysługuje bo miałem czelność reklamować ;/ Odpisali mu wg. standardów allegro: każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.