Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
9 maja 2016, o 20:57
Zwrot na pp jest od razu przekazywany na kartę. Więc jak masz na pp taką pozycję to będzie kasa na koncie, tym z którego było płacone w ciągu kilku dni.
12 maja 2016, o 12:30
witam
mam pytanie otworzyłem spór na ali został zaakcpetowany 26 kwietnia 27 jest komunikat o zwrocie pieniędzy na kartę lecz do dzisiaj nie zostały zwrócone? zawsze trawło to 3-4 dni czy ali teraz ma jakies opóźnienia?
12 maja 2016, o 12:40
Rzadko kiedy to trwa 3-4 dni, zwykle dłużej - do 15 dni roboczych.
Poczytaj FAQ.
16 maja 2016, o 11:05
Ja mam pytanie, otworzyłem spór ponieważ otrzymałem inny towar niż zamówiłem, ale o podobnej wartości, który odsprzedam. Dogadałem się z chińczykiem, że na następne zamówienie da mi rabat, oczywiście przed zamówieniem nie zamknę sporu. Ale jak mam zamówić ten towar po niższej cenie?
16 maja 2016, o 11:08
Złóż zamówienie nie opłacając go. Napisz do sprzedawcy, on obniży cenę i wtedy opłacisz to zamówienie jak już zmieni cenę.
16 maja 2016, o 11:50
Dziękuje za informacje, dopiero zaczynam przygodę z zakupami na aliexpress
18 maja 2016, o 18:57
Założyłem spór, sprzedający nie chciał się zgodzić, skierowałem go do pracownika AE, wysłałem więcej dowodów, dostałem decyzję pracownika że mogę wybrać 100% zwrotu kasy po odesłaniu, lub ileś tam procent bez odesłania i że mam 3 dni na decyzję. Po zalogowaniu się na AE i wejściu w spór czas leci a ja mam jedyną opcję dalszego dosłania dowodów.
<b>Upload Evidence
To help our investigation, please provide evidence such as product photos, communication records, tracking information, etc.(Only by website you can upload videos )
Please note that all uploads will be displayed for review by both parties involved.</b>
W jaki sposób mam podjąć decyzję? Mam poprostu w treści napisać że wybieram opcję X czy gdzieś indziej wybiera się opcje i zatwierdza?
18 maja 2016, o 20:40
Napisze ci jak ja dzialam... Choć pewnie nie każdy sie pcha odrazu, ale... Wchodze na czat pomocy online, w pierwszej wiadomosci wklejamprzyvotowana formulke z tekstem opisujacym moj problem i nr zamowienia i... Sprawa rozwiazuje sie do 48h... Bo osoba z ktora rozmawiasz jest oceniana, bedzie chciala wiec za wszelka cene ci pomóc. Zamknac spór, przeksztalcic, przekazac dalej wyżej itp, generalnie pchnie sprawe do przodu. :)
19 maja 2016, o 18:12
Minął ponad miesiąc, numer śledzenia nie działa. Pisałem do chińczyka a on ze nie maja na stanie. Założyłem spór i odrzucił. Wziąłem escalade i teraz nie wiem co dalej. Minęło i ponad tydzień i dopiero zobaczyłem że zostało dwa dni do końca i do wyboru jest respond. Jeżeli wybieram ta opcje to opisuje problem ale nie mogę go zatwierdzić bo trzeba wrzucić zdjęcie. Tylko jakie jak nic nie dostałem?
Tapatalk
19 maja 2016, o 18:28
Nic nie robisz, czekasz. Eskalacja to zaangażowanie w spór Aliexpress. Czekaj aż się tym zajmą.
19 maja 2016, o 20:37
Jak chcesz to możesz wrzucić screena z rozmową lub z datą zamówienia. To ma być zdjęcia dowodów. Twoim dowodem na żądanie zwrotu jest brak trackingu. Albo czekasz na to co napisze arbiter z ali.
22 maja 2016, o 11:43
Odpisali żeby czekać do czerwca i wtedy jeżeli nie przyjdzie to zgłosić.
Mam teraz opcje do wyboru
Cancel arbitration.
Wybrać ja?
Tapatalk
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.