Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
24 lip 2014, o 23:34
Nie, Chińce. Bo dla mnie OR to jest alternatywa. Gdyby było OTHERWISE, to nie miałbym żadnych wątpliwości.
24 lip 2014, o 23:42
Kto przetłumaczył? Google translator?
No nieee, jeśli chodzi o monetę, to nie zdaję się na żadne wujki Google

Tu popłaca wysiadywanie dupskiem na lekcjach angola
24 lip 2014, o 23:45
ok ja tam prawie wcale nie znam angielskiego ale jakoś sobie radzę
26 lip 2014, o 14:35
Witam ponownie pisalam do was w w/w sprawie, otworzylam spor ze sprzedajacym on go zaakceptowal, napisane jest spor zakonczony a nadal zero wiadomosci od sprzedawcy.Co to oznacza od kogo w takim razie moge oczekiwac zwrotu pieniedzy? Prosze o pomoc
26 lip 2014, o 14:43
Skoro przesyłka nie dotarła rozumiem że w sporze zaznaczyłaś brak dostarczenia paczki i full refund (bo innej opcji nie ma przy braku dostarczenia) czyli skoro sprzedawca go zaakceptował zakończenie sporu oznacza że został przyznany ci pełny refund (powinnaś mieć taka informacje w mailu od Aliexpress). Oznacza to że w ciagu 3- 10 dni dostaniesz zwrot pieniędzy na konto bankowe do którego masz podpięta karte którą płaciłaś. Zwrot przychodzi od Aliexpress nie od sprzedawcy a z wyciągu z konta zwrot może (ale nie musi) widnieć z datą wcześniejszą tą kiedy dokonywałaś zakupu.
26 lip 2014, o 14:51
Wejdź w szczegóły Dispute Finished i zobacz co tam masz napisane. Jeśli Refund to będzie kwota tej refundacji. Otrzymasz ją w ciągu 2-10 dni od komunikatu "Refund completed"
Generalnie - szczegóły rozstrzygnięcia sporu są w linku dot. zamówienia i założonego sporu. Będzie też info w Financial jeśli w grę wchodzi zwrot
26 lip 2014, o 18:45
Czy otrzymali zamówienie Nie
Chcesz zwrotu towaru Nie
Powód sporów: Pakiet wysłany na zły adres
Spór Razem: US 47,99 dolarów (US $ 47.99Product Cena andUS $ 0.00Shipping Fee)
Zwrot Ilość: USA 47,99 dolarów
Spór otwarty: 24 lipca 2014
Zwrotu towarów: Nie
Żąda Szczegóły: sprzedawca ma niewłaściwy numer..................
to mam zaznaczone, nie ma nigdzie napisane ze beda pieiadze zwrocone maila tez zadnego nie dostalam..moze cps zle tam zaznaczylam;/
26 lip 2014, o 19:16
Uwielbiam te translatory stron googla :)
Masz przyznany refund więc sprawdź za jakiś czas konto bankowe. A informacje o refund sprawdzisz jak wejdziesz naciśniesz na numer zamówienia i tam nad adresem masz zakładke Finanse jak wejdziesz na zakładke masz na dole historie płatności.
26 lip 2014, o 20:00
Ja także.. strasznie ciężko się to czyta
A ja póki co w moim sporze co dziennie bombarduje chińczyka jakąś wiadomością a on ma to głęboko w poważaniu.. poczekam do jutra jak nic nie odp i wezmę eskalację bo już mam go dość
27 lip 2014, o 12:15
Ja także.. strasznie ciężko się to czyta
A ja póki co w moim sporze co dziennie bombarduje chińczyka jakąś wiadomością a on ma to głęboko w poważaniu.. poczekam do jutra jak nic nie odp i wezmę eskalację bo już mam go dość

Nie musisz eskalować .Jak nie odpisuje samo się eskaluje (po upływie sporu) i dostaniesz info ,że sprzedający nie odpisywał i dostaniesz zwrot . W moim przypadku tak było i po kilku minutach już miałem "sprzedający nie odpisywał w sporze " i od razu przeszło w zwrot