Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
6 gru 2015, o 10:48
Ile może trwać eskalacja sporu? U mnie już 9 dni minęło odkąd eskalowałem spór.
6 gru 2015, o 13:41
Dwa do trzech tygodni.
7 gru 2015, o 10:30
Jeszcze w weekend otrzymałem odpowiedź od Chińczyka.
Na zadane pytanie dlaczego mam oznaczyć przesyłkę jako nieodebraną skoro na witrynie HK Post widnieje jako odebrana póki co nic nie odpisał. Zapytałem również dlaczego tak mu bardzo zależy na tym, aby oznaczyć przesyłkę w taki sposób. Na końcu zaznaczyłem, że anulowanie arbitrażu spowoduje brak możliwości ponownego otwarcia sporu. Odpowiedzi brak.
8 gru 2015, o 23:31
Sprzedawca podał nr przesyłki, a po kilku dniach napisał, że nie ma tego koloru który kupiłem i proponuje zmianę koloru lub oczekiwanie 7 dni aż będzie miał. Minęło 7 dni a nadal nie ma. Przesyłka nie pojawiła się w trackingu.
Jeśli otworzę spór wybierając opcję "No tracking information" i zostanie on zakończony po mojej myśli to będę miał możliwość wystawienia komentarza?
Zawsze można wystawić komentarz, czy są jakieś przypadki gdy nie można?
9 gru 2015, o 14:29
Dostałem uszkodzony towar co mam robić?
pisać do sprzedawcy? otworzyć spór?
bo rozumiem że jeżeli towar nie zgadza sie z opisem, to nie potwierdzać doręczenia na ali
9 gru 2015, o 14:57
tak tak czytałem, ale nie wiem czy potwierdzać doreczenie. dobra narazie nie potwierdzam, tylko popisze z nim.
//hmmm nie lepiej na początku z sprzedawca porozmawiać ?
Ostatnio edytowano 9 gru 2015, o 15:45 przez
mateuszm31, łącznie edytowano 1 raz
9 gru 2015, o 15:02
Logiczne, że nie potwierdzasz, bo potwierdzenie to przyznanie, że wszystko jest ok. Otwierasz spór, wybierasz opcję "otrzymałem towar" i dalej odpowiedni przypadek.
10 gru 2015, o 18:50

Pojawiło mi się "your refund progress"

Tutaj opcja respond.

A na koniec takiego maila otrzymałem.
Teraz tylko czekać na kasę? Czy klikać respond.
10 gru 2015, o 21:41
Czekać na kasę. Twoje żądanie jest uznane ze skutkiem "full refund". Za 7-10 dni powinieneś mieć kasę na koncie.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.