Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
14 paź 2015, o 09:36
Tyle, że wtedy czekałbym jeszcze dłużej, bo dochodzi czas na "processing" dysputy i eskalacji, a to w moim przypadku prawie dwa tygodnie trwało. Plus czas na refund... Chyba nie będę miał telefonu na święta.
14 paź 2015, o 09:43
Wiesz takie jest ryzyko zakupów i wydaje mi się że i tak musisz poczekać do końca ochrony bo tyle czasu ma sprzedawca na wysłanie przesyłki, a poczta na jej dostarczenie. Zwłaszcza że numer paczki jest prawdziwy i jakiś tam tracking masz.
14 paź 2015, o 10:18
Tak przypuszczam, chciałem tylko maksymalnie skrócić czas na refund, to może wyrobię się z kolejnym zamówieniem w tym roku, bo jak wiadomo od 11.11 zaczyna się ruch w przesyłkach.
14 paź 2015, o 11:04
Witajcie forumowicze.
Kilka tygodni temu zamówiłem telefon, po dość długiej konwersacji ze sprzedawcą w końcu otrzymałem ostateczną wiadomość:
"I have confirmed with our forwarder, your package has been returned back .
Do you have the paypal account? Please be kindly to make a request of refunding via paypal account because if you ask the refund via dispute. The Aliexpress will take the fee, so that you cant receive the full refund."
Prawdę mówiąc chciałbym odzyskać pełną kwotę, ale nie mam konta PayPal.
To mój pierwszy zwrot, więc może ktoś doradzi w jaki sposób to zrobić.
Mogę konto paypal otworzyć jeśli to możliwe.
Pozdro ;)
14 paź 2015, o 11:22
konto paypal otworzysz w 5 minut, sprzedawcy podajesz tylko maila
tylko ze:
- stracisz naprzewalutowaniach
- nie jest to oficjalna droga zalawiania sporu
- nie masz ochrony ze strony paypal dla tej tranzakcji
Skoro prawda by bylo, ze paczka zostala zwrocona z polski ? to byla by Twoja wina i zostalbys obciazony kosztami przesylki
w tym wypadku wydaje mi sie ze sprzedawca klamie i powinienes zadac zwrotu kasy w sposob oficjalny - zwrot pieniedzy na karte
jesli nie paciles karta dolarowa to i tak poniesiesz strate na przewalutowanich nie z wlasnej winy, ale pewnie mniejsze niz w przypadku zwrotu na paypal, wiec jesli faktycznie chcesz isc z paypalem po drodze, to niech Ci zwroci np 110 procent na paypal - wowczas jest szansa ze nie poniesiesz straty na oplatach
oczywiscie watpie w taki uklad i sadze, ze jest tu szansa na nieporozumien ciag dalszy
14 paź 2015, o 11:32
Generalnie to sprzedawca paczki nawet nie wysłał, bo nie miał telefonu w ofercie.
Kilka dni temu pisał mi że jest na wakacjach i jak wróci to wyślę telefon, więc teraz zaczyna ściemniać.
Płaciłem zwykłą kartą Visa.
Już nie będę rozmawiał ze sprzedającym bo to niema sensu.
Otwieram spór, dziękuję za odp. ;)
14 paź 2015, o 11:33
Dokładnie, otwieraj spór i żądaj full refund.
15 paź 2015, o 21:05
Escalate zostało rozstrzygnięte na moją korzyść (zepsuty telefon zostaje u mnie, dostaje 100% zwrot pieniędzy). Teraz odlicza 3 dni, czy chińczyk wciąż może mi robić problemy ze zwrotem?
15 paź 2015, o 21:27
Gratuluję. Powinien cie cmoknac..
17 paź 2015, o 19:04
siema, otóż mam pewien problem, zamówiłem przedmiot 20 Sierpnia i zostało mniej niż 10 dni czasu ochrony (link do śledzenia jest, lecz stanęło na lotnisku 27.08 i od tego czasu cisza, a czas ochrony się kończy więc...) no i założyłem spór po czym "maj friend" odpowiedział:
"My friend, we have extended the delivery date by 30 days. Can you wait more 25 days? If you don't receive it after 25 days, we will refund to you. If it is ok, please close the dispute first. Thank you and have a good day! "
oraz ustawił 0$ jako refund z dopiskiem "The parcel is still on the way. " czas ochrony też przedłużony bo z kilku dni teraz jest 32.
Pytanie, co w tym wypadku? zaakceptować sporu nie mogę bo to będzie nierozsądne jak jednak nie otrzymam przedmiotu, mogę anulować (cancel dispute) spór i po prostu uzbroić się w cierpliwość czekając? ewentualnie po anulowaniu będę mógł znowu otworzyć spór jeśli przedmiot nie dojdzie przez te rozszerzone 32 dni? z góry sorry zapytanie & dzięki za odpowiedź ;)
17 paź 2015, o 19:45
Eskaluj spór. Sprzedawca ma 60 dni na dostarczenie przesyłki i musi się w tym czasie wyrobić.
17 paź 2015, o 21:16
"Escalate dispute
Are you sure you want to escalate the dispute?
Due to the seller has promised you will receive your order before19. Oct 2015. You can not escalate this dispute, please be patient or contact the seller to confirm the delivery status."
czyli mogę eskalować dopiero tego 19 ewentualnie 20?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.