Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
15 sie 2015, o 15:35
Jak chcesz się tak z nim przepychać to też można, ale po co? Lepiej eskalować.
15 sie 2015, o 18:14
Jak zmusic chinczyka by odebral paczke ? jak mu pisze by odebral to odpisuje mam nadzieje
15 sie 2015, o 18:29
Postrasz eskalacją sporu ;)
15 sie 2015, o 19:16
Spor juz eskalowany
Jak mu pisze by odebral paczki odpisuje mam nadzieje a na stronie sporu milczy
15 sie 2015, o 22:13
Witam.Nie otrzymałem towaru i dzień przed wygaśnięciem ochrony wszedłem w spór żądając zwrotu pieniędzy.Sprzedawca go odrzucił więc eskalowałem spór.Ali odpisało że uważa moją skargę z słuszną i proponuje rozwiązanie w postaci zwrotu gotówki.Czy mam pisać coś jeszcze do Ali że zgadzam się na to rozwiązanie czy poleci to już dalej z automatu.Okres na odpowiedź oby stron kończy się za półtora doby.Pozdrawiam.
18 sie 2015, o 19:12
Wygrałem spór, jednak mam problem bo pieniądze nie wróciły na kartę mimo komunikatu "Refund completed" z 13.08.2015.
Kartami, którymi płaciłem w tamtym okresie to:
mBank walutowa "wirtualna" USD
Liderwalut USD
bardziej skłaniam się ku mBank - czy mógł zaistnieć tutaj jakiś konflikt?
Pozdrawiam
18 sie 2015, o 19:20
Czekaj, to może potrwać do 15 dni roboczych.
18 sie 2015, o 20:08
jaki konflikt ? rozumiem ze masz po 100 operacji dziennie i nie potrafisz nawet sprawdzic z logow ktora karta placiles ? no my Ci nie pomozemy
18 sie 2015, o 20:39
Sprawdz tez operacje z dnia zakupu. Refund jest ksiegowany z data zakupu a nie obecna.
20 sie 2015, o 06:43
Witam. Zamówiłem na Ali dwa smartwatche, jeden z nich jak się okazało ma wadę ponieważ po kilku minutach wyświetlacz zaczyna migac i przestaje reagować na dotyk.opisałem to sprzedawcy i poprosił o zdjęcie. Wyślę mu link do YT. Jak mam się zachować, kontakt na razie jest dobry ale nie chciał bym żeby przyciągał sprawę poza okres 60dni a tylko jeden z 2 zegarków nie działa. z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
20 sie 2015, o 08:21
normalnie opisujesz problem ktory posiadasz - tak masz sie zachowac
daj filmik nie na YT tylko do jakiegos innego serwisu - poniewaz YT jest blokowane w chinach
20 sie 2015, o 08:24
Czemu się powtarzasz? Pytałeś już o to, odpowiedziałem Ci, żebyś założył spór. Szczegóły jak to zrobić masz w tym temacie i w FAQ w tym dziale.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.