przez stonka-pl » 3 gru 2013, o 15:58
To moje pierwsze zakupy na Aliexpress (prezent na święta) i niestety wystąpił problem. Ma się to szczęście...
Zamówiłam gadżet, zapłaciłam, po kilku dniach sprzedawca wysłał towar oraz podał numer śledzenia przesyłki. Po 4-5 dniach od wysłania towaru i podania numeru trackingowego, Aliexpress wysyła mi wiadomość:
Dear XXXXXXXXX,
We have suspended this seller’s account because we detected unsafe trading activities. All of your pending orders with this seller have been frozen for your security.
We have asked this supplier to provide supporting evidence, such as shipping documents and qualification certificates, within 3 working days. Normally, it takes 15 calendar days to close the case. If the supplier is unable to provide the evidence or if the evidence is insufficient, we will close the order and process the refund for you.
We apologize for this inconvenience. At AliExpress we are committed to ensuring you enjoy a safe shopping experience. We will continue striving to improve.Your understanding and cooperation are highly appreciated.
Zamowienie ma teraz status "Frozen order".
Czy ktos z was mial juz taka sytuacje? Sprzedawca podal mi numer sledzenia, czyli wyslal towar do mnie, tak? Czyli paczka do mnie idzie, a Aliexpress zawiesza zamowienie? To paczka przyjdzie czy nie? Nie rozumiem tego...
Jesli ktos z Was wie, o co chodzi, to prosze o pomoc.
Pozdrawiam,
Nowicjuszka.