Witam
Mam taki problem : 01.11 zamówiłem A820 , sprzedawca dokonał natychmiastowej wysyłki , podał numer śledzenia . Po kilku dniach pokazał się tracking że paka leci do Izraela , na moje prośby o wyjaśnienie sprzedawca odpisywał że wyjaśnia sprawę i że złoży reklamację do SG Post. Zbywał mnie tak do 18.12 otworzyłem spór a on dalej lał wodę , więc eskalacja sporu . Aliexpress w ogóle się nie odzywał dopiero po kilku dniach powiedzieli żebym czekał do końca czasu ( 60 dni) .Status się nie zmienił dalej wisi Izrael , czas się skończył spór wisi status processing nie mogę nic pisać w dyskusji i zero odpowiedzi.
Pisałem już 2 e maile do Ali na
buyer@aliexpress.com i zero jakiejkolwiek reakcji . I tu moje pytanie ile to może jeszcze potrwać i co mogę jeszcze zrobić.
Czy raczej już spisać to na straty i zwrócić się do mbanku o Chargeback.
Sprzedawca to ku przestrodze Best Credit Eva Yang.