Mam pytanie, a właściwie problem z usługą gwarancyjną u Goldway
Zakupiłem Mi5, po jakimś pół roku użytkowania telefon wyłączył się i już nie włączył. Prawdopodobnie znany problem z płytą główną w tym modelu. Odesłałem po uzgodnieniu szczegółów telefon do sprzedawcy, naprawa zajęła niespełna 2 tygodnie. 17 listopada napisałem zapytanie o numer przesyłki, otrzymałem: RF498023199SG. Po miesiącu napisałem wiadomość, iż telefon znajduje się w Korei Południowej wraz z pytaniem kiedy mogę się jej spodziewać. odpowiedzi nie uzyskałem. Po 6 tygodniach wiadomość kolejna, miałem jeszcze czekać. Dziś minęły już 2 miesiące czasu dostawy i 4 miesiące bez telefonu. Ostatniej odpowiedzi nie rozumiem, mam sprawdzić status przesyłki w polskim urzędzie celnym mimo że śledzenie pokazuje wciąż inny kontynent?
Poniżej ostatnia wiadomość, nie działa jako załącznik więc wrzucam w takiej formie
https://1drv.ms/i/s!AjlDBRSQFiaDgqp1tUaf4CaNtaS8MAZ góry dziękuję za pomoc i uzyskane informacje