20 lip 2017, o 00:24
Jak ci nie pasuje nie czytaj a nie komentujesz. Czuję się oszukany chyba mam prawo do tego? Skoro korzystam z gwarancji jedynym kosztem jaki powinienem ponieść konsument jest wysyłka towaru. Tutaj większość chwali Goldiego z prostego powodu jak nie wiadomo o co chodzi to chodź o.... Np na innych forach czy mirko goldway nie ma dobrych opini. Moim głównym błędem było kierowanie się opiniami na tym forum Mądry polak po szkodzie. Nie wierzę że Goldway ma choć trochę ambicji by zwrócić pieniądze raczej mi chodziło jak naprawdę wygląda gwarancja u niego. Jak w salonach samochodowych do Bramy później się nie znamy. Mam nadzieję że choć jedną osobą nie popełni tego błędu co ja i kupi u dobrego sprzedawcy nie oszusta eotfighter napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
20 lip 2017, o 03:18
moth napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
20 lip 2017, o 06:50
20 lip 2017, o 06:56
20 lip 2017, o 08:14
20 lip 2017, o 09:06
20 lip 2017, o 10:03
20 lip 2017, o 10:38
panalbin napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
20 lip 2017, o 11:51
Możesz mi podać jakiś punkt gwarancji u Goldwaya gdzie wspomina o kwocie 50 może i ślepy jestem ale nie widzę żółta plama która po czasie stała się brązowa jest wada fabryczna słaby klej dużo xiaomi ma to przypadłość dobrze sprzedawca bez problemu by wymienił ekran. Jak to robił gerbest czy banggod Ibg też ostanio bezpłatnie wymienił ekran był o tym wpis na miui forunzielony71 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
20 lip 2017, o 23:55
21 lip 2017, o 00:02
misiek7bz napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
21 lip 2017, o 06:00