Aliexpress , co warto kupić w Chinach, co się opłaca, co ma dobrą jakość i niską cenę? Najlepsze znaleziska, kupony, cebule, promocje. Recenzje zakupów z aliexpress, unboxingi paczek z Chin.
Wszystkie chińskie sklepy.
11 lip 2017, o 11:12
Paczka nie załapała się na dzisiejszy transport, poczekaj do jutra i status powinien się zmienić.
11 lip 2017, o 14:28
Z tego co odpisujesz Goldi koledze wynika że praktycznie gwarancji u Was nie ma a to wielu zniechęci do zakupów.
"Streszczę sytuację aby nie było niedomówień.
Zgłosiłeś do nas problem, odpisaliśmy, że możesz wysłać telefon do naprawy, ale konieczne będzie opłacenie kosztów dostawy w dwie strony ( Z Polski do Chin oraz z Chin do Polski). Przy tym możliwa byłaby też konieczność zapłaty ewentualnego podatek, który może zostać naliczony jeśli paczka przeszła bez niego za pierwszym razem.
W związku z tym, że bardziej opłacałoby Ci się naprawienie telefonu na własną rękę w Polsce doradziliśmy abyś to zrobił oszczędzając czas.
Daliśmy Ci dobrą radę oraz wybór co robić dalej. Nie czytając uważnie naszych wiadomości lub ich nie rozumiejąc wymagasz teraz od nas zwrotu kosztów za naprawę urządzenia we własnym zakresie. Na to się nie umawialiśmy.
W regulaminie gwarancji jest jasno napisane, że klient pokrywa koszty wysyłki w dwie strony. Czego teraz od nas wymagasz grożąc mi zatrudnieniem znajomych do rozsiewania twojej wersji wydarzeń i wypisując nieprawdę na polskim profilu HK na FB oraz na tym forum? Przepraszam jeśli to co piszę zabrzmi niegrzecznie, ale według mnie kombinujesz nieuczciwie."
11 lip 2017, o 14:35
ale czy to jakaś nowość że jak się nie zapłaci vatu to wracając z gwarancji może trafić na UC? czy może nowością jest że trzeba zapłacić za transport? bo nie rozumiem gdzie tu problem.
11 lip 2017, o 14:36
Mój telefon w naprawie u goldweya od około 3 tygodni, narazie ciągle odpisuje że juz lada moment wróci od jakiegoś xiaomi center...
11 lip 2017, o 14:53
Po prostu trzeba pamiętać że jest gwarancja i producenta i sprzedawcy i każdego ktokolwiek ma chcęć się zadeklarowac.
Mało tego.
NIE MA OBOWIĄZKU deklarowania się z gwarancją. Tak przynajmniej jest u nas.
w UE jest za to rękojmia,
jeśli Goldi daje gwarancjęto robi to na swoich warunkach, a jednym nich jest koszt wysyłki w obi strony pokrywany przez kupującego.
Czy takiego zapisu nie ma w wielu produktach kupowanych w PL? często jest powrót na koszt serwisu. ale do serwisu płaci kupujący.
Nie dziwi mnie brak chęci brania VAT na siebie w przypadku takiego trafu.... no bo z jakiej racji??? co to ma ze sprzedawcą współnego????
jak się ma chęć można kupić coś w PL a tutaj jest kaprys aby kupić w Chinach, BO TANIEJ!!! (a czasem nie jest taniej i tyle)
Nie wiem na pewno ale czy aby XIAOMI nie daje gwarancji tylko tam gdzie ma swoją sieć dystrybucji???
W tym wyadku Godi dając swoją gwarancję i w jej ramach odsyła do xiaomi i robi za pośrednika.
jeśłi ktośzna warunki XIAOMI to może warto to poruszyc.
jeszcze raz powtórzę. Każdy niech opisuje swoje wpadki sprzedawcy a nie zasłyszane zaczytane.
11 lip 2017, o 16:47
Czy ja dobrze zrozumiałem odpowiedź....?
Goldway sugeruje by nie wysyłać na serwis do niego bo będzie trzeba zapłacić za transport dodatkowo.....a jednocześnie jak się naprawi w Polsce na własną rękę to nie dostanie się nawet części zwrotu(już nawet o pełnym zwrocie nie mówię) za tą naprawę?
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
11 lip 2017, o 17:03
Zrozumiałem to samo
Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
11 lip 2017, o 18:03
W Polsce jeśli towar na gwarancje wysyła sprzedawca to koszty pokrywa producent/serwis.
11 lip 2017, o 18:33
W Polsce jeśli towar na gwarancje wysyła sprzedawca to koszty pokrywa producent/serwis.
a co ma piernik do wiatraka?
piszemy o relacji sprzedawca serwis/ producent???
Nie!
kupujący - sklep
Korzystasz z gwarancji to albo niesiesz do sklepu gdzie sprzedawca sam płaci za transport do serwisu gwarancyjnego
albo wysyłasz sam do serwisu i tu albo Ty płacisz albo serwis - zależnie od warunków gwarancji.
Faktycznie że serwis odsyła na swój koszt do sklepu albo do klienta
ale jak do zaniosłeś do sklepu to jeszcze musiz dymać tam aby odebrać.
Mylę się? coś przeoczyłem?
Goldway nie pokrywa kosztów odesłania bo towar może trafić na jakieś dodatkowe podatki VATy, cła czy inne takie
dlatego zażyczył sobie, że za transport płaci klient.
a zwróć uwagę, że i w Chinach jest tak jak napisałeś że jest i w PL czyli Goldi do serwisu i z serwisu sam opłaca transport...
@AnimalPL.... :)
"Czy ja dobrze zrozumiałem odpowiedź....?
Goldway sugeruje by nie wysyłać na serwis do niego bo będzie trzeba zapłacić za transport dodatkowo....a jednocześnie jak się naprawi w Polsce na własną rękę to nie dostanie się nawet części zwrotu(już nawet o pełnym zwrocie nie mówię) za tą naprawę?"
naprawdę tak zrozumiałeś?
Napisane było że jeśłi chcesz skorzystać z gwarancji to musiz na swój koszt przesłać i odebrać.
może przeczytasz sobie po prostu warunki gwarancji :)
a może
przedstawiciel Goldwaya by się pokusił i przetlumaczył kluczowe kwestie...
I to by było chyba najlepsze