przez LYCAMOBILE » 30 sty 2017, o 19:19
Witam, mam problem z telefonem od Goldwaya.
13 grudnia zakupiłem u niego telefon xiaomi redmi 4 prime (3gb/32gb) w wersji GOLD.
Wybrałem paczkę za prawie 10 dolarów, wszystko przyszło OK i bez VATu.
Niestety 5 dni temu telefon padł. Miałem go podłączonego do laptopa w trybie ładowania. Po odłączeniu kabla telefon 3x zawibrował i się wyłączył.
Nie działa tryb ładowania (nie reaguje), nie działa tryb fastboot (nie reaguje). Próbowałem go flashować, teoretycznie XiaoMiFlash pokazuje, że flash przebiegł pomyślnie, jednak telefon dalej nie wstaje.
Nie włącza się, nie świecą żadne diody itp. Kompletnie zero.
Wysłałem go do serwisu na ekspertyzę, dostałem odpowiedź: padnięta płyta główna, odmowa naprawy z powodu iż nie prawią płyt w tym modelu.
Zostałem bez telefonu, teraz pytanie czy Goldway mi pomoże to naprawić (za darmo/płatnie).
Proszę o kontakt, napisałem do niego na aliexpress, jednak cisza.
Będę wdzięczny za pomoc, 1. telefon od xiaomi i taka wtopa :(