przez radar_88 » 15 lis 2016, o 21:32
NIE POLECAM ZAKUPÓW NA GEEKBUYING
Moja historia ostatniego zakupu:
1.11.2016 - Pytam na Live Chat czy Xiaomi Redmi Note 3 Pro jest na stanie/w magazynie. Konsultant potwierdza i zachęca do kupna.
1.11 - kupuję Xiaomi Redmi Note 3 Pro (który ma status IN STOCK) i od razu płacę kartą.
3.11 - Pytam o status zamówienia na Live Chacie. Otrzymuję info, że wyślą w kolejnym tygodniu (pomiędzy 7 a 13 Listopada). Byłem na to przygotowany bo w ofercie była informacja, że wysyłają ok 5 dni po zamówieniu.
7.11 - Pytam ponownie o status zamówienia na Live Chacie. Otrzymuję info, że na wyślą w tym tygodniu (pomiędzy 7 a 13 Listopada) + zapewnienie, ze skoro o to pytam i proszę to będzie to na 100% w tym tygodniu.
10.11 - Pytam ponownie o status zamówienia na Live Chacie. I w tym momencie szlag mnie trafia. Dostaję info, że nie mają telefonów na stanie i czekają na dostawę. Nie wyślą telefonu wcześniej niż w kolejnym tygodniu (pomiędzy 14 a 20 Listopada). Po dopytaniu się otrzymuję info, że na dostawę czekają już 2 tygodnie.
Zostałem perfidnie okłamany, że telefon jest na stanie + zostałem okłamany 2x na temat czasu wysyłki.
10.11 - Wysyłam zażalenie do wszystkich działów + do managera sklepu. W mailu proszę o anulowania zamówienia i zwrot pieniędzy.
11.11 - Otrzymuję 2 emaile z przeprosinami i zapewnieniem, ze zamówienie zostanie anulowane w ciągu 24h a kasa wróci do mnie w kolejnych 24h.
13.11 - Nie mam zwrotu na karcie. Piszę emaila.
14.11 - Dalej nie mam zwrotu na karcie. Brak odpowiedzi na wysłane emaile. Piszę emaile ponownie.
15.11 - Dalej nie mam zwrotu na karcie. Brak odpowiedzi na wysłane emaile. Na live Chacie dowiaduję się, że zwrot kasy trwa 30 dni. W tym momencie trafia mnie szlag drugi raz. Okazuje się, że dostałem 3 raz okłamany (tym razem w sprawie czasu zwrotu kasy)
Podsumowując.
Geekbuying oferuje i sprzedaje towar którego może nie mieć na stanie i nie wie kiedy go będzie mógł wysłać. Kłamstwa w emailach i na Live chacie na temat stanu magazynowego i czasu wysyłki to chleb powszedni.
Ja jestem bez telefonu i przez ponad miesiąc bez kasy którą wydałbym u innego sprzedawcy. Jestem też bez prezentu na święta, bo nie zdążę go kupić przed gwiazdką (nie mam kasy na zakup).
NIE POLECAM ZAKUPÓW NA GEEKBUYING