Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
10 kwi 2017, o 05:12
Zawsze możesz otworzyć odwołanie od wyniku sporu
Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
10 kwi 2017, o 10:57
Chciałbym, ale jak kończyła mi się ochrona to kliknąłem dispute, który został odrzucony, potem wznowiłem, a paczka jeszcze była badana w Przemyślu, co zablokowało mi możliwość udowodnienia czegokolwiek - status paczki: "w cle" nie uprawniał mnie do otrzymania zwrotu. Odwołać się można chyba tylko raz :/ Wychodzi na to, że straciłem całą kasę, chyba, że Chińczyk faktycznie nie dostał paczki i jego zapewnienia co do uczciwości będą prawdziwe, w co zaczynam wątpić.
10 kwi 2017, o 13:10
cześć,
pytanie czy komuś telefon trafił do Chin po zwrotce z Przemyśla?
i pytanie czy udało się odzyskać pieniądze za fona?
10 kwi 2017, o 13:15
odzyskiwali pieniadze z potraceniem kosztow wysylki - okolo 50 usd mniej .
10 kwi 2017, o 13:20
2 telefony kupione na Joybuy wróciły do sprzedawcy i dostałem pełen zwrot.
10 kwi 2017, o 15:51
2 telefony kupione na Joybuy wróciły do sprzedawcy i dostałem pełen zwrot.
Dostałeś jakieś info z UC że telefon wraca? Czy tylko po trackingu widać?
Tracking powrotną przesyłkę pokazuje krok po kroku, czy są długie przerwy w śledzeniu?
Skąd wiedziałeś, że paczka dotarła do sprzedawcy?
Pozdrawiam!
10 kwi 2017, o 18:15
Dostałem pismo z UC, że telefon nie spełnia wymogów itd. Jak tylko pojawił się status, że wysłano z Polski sprzedawca zrobił zwrot na Paypala.
A teraz testuję zwrot do Aliexpress. Jak poinformowałem sprzedawcę, że telefon wraca do Chin to napisał żebym otworzył spór na Ali a jako przyczynę podał "Logistic problems". Obiecują full refund a jak będzie to się okaże. Sklep ET Star.
10 kwi 2017, o 18:48
Chciałbym, ale jak kończyła mi się ochrona to kliknąłem dispute, który został odrzucony, potem wznowiłem, a paczka jeszcze była badana w Przemyślu, co zablokowało mi możliwość udowodnienia czegokolwiek - status paczki: "w cle" nie uprawniał mnie do otrzymania zwrotu. Odwołać się można chyba tylko raz :/ Wychodzi na to, że straciłem całą kasę, chyba, że Chińczyk faktycznie nie dostał paczki i jego zapewnienia co do uczciwości będą prawdziwe, w co zaczynam wątpić.
Wniosek z tego taki, że jak paczka jest zatrzymana (i w trackingu nie ma nic o odesłaniu) to nie wychodź przed szereg i nie otwieraj sporu.
Zachowałbyś się dokładnie tak samo gdybyś to ty wysłał towar do Chińczyka, tracking pokazuje, że paczka leży u niego a on pisze, że wraca. Nie zgodziłbyś się na zwrot kasy zanim byś nie miał pewności, że paczka faktycznie wraca do ciebie. Chińczyki to nie organizacja non-profit więc też potrafią liczyć.
A tutaj każdy w razie jakichkolwiek problemów od razu "spór" i zwrot chce.
Trzeba najpierw pomyśleć jak byś samemu się zachował gdyby nadawca i odbiorca zamienili się miejscami.
10 kwi 2017, o 21:35
odzyskiwali pieniadze z potraceniem kosztow wysylki - okolo 50 usd mniej .
znowu brednie
jak napisali przedmówcy odzyskiwali i 100% zwrotu
zależy od sklepu i ustaleń ze sprzedawcą
z mojego przypadku -owszem odzyskałam o 30 USD mniej ale sama tak uzgodniłam ze sprzedawcą
towar był wartości 430USD
ustalając że wraca z UC Przemyśl /na track był widoczny powrót/ najpierw prowadziłam ustalenia ze sprzedającym
i w celu odzyskania szybciej zwrotu zaproponowałam zwrot pomniejszony o 30USD /na jego koszty/
powód- to moja wina- zamówienie bez CE było moim zamówieniem, sprzedawca zrobił wszystko prawidłowo.
Nie jego wina, że towar wracał a ja chciałam szybciej zwrot aniżeli czekanie aż telefon do niego wróci.
Zgodnie z moją propozycją -zaraz po ustaleniach założyłam spór i w 1 dzień było po sporze i miałam zwrot na konto
11 kwi 2017, o 10:14
1 Zwolniono po kontroli celnej 2017-03-23 10:10 International Postal System
2 Próba doręczenia - zwrot do nadawcy 2017-03-23 10:13 International Postal System
3 Wysłanie przesyłki 2017-03-23 15:48 UP Przemyśl 2
4 Nadejście 2017-03-23 17:54 WER Rudna Mała
5 Wysłanie przesyłki 2017-03-23 19:46 WER Rudna Mała
6 Nadejście 2017-03-24 00:23 WER Warszawa
7 Wysłano z Polski 2017-03-27 08:12 WER Warszawa
8 Przyjęto w kraju przeznaczenia 2017-03-31 20:56 SINGAPORE
i kurna ani drgnie od 12 dni
11 kwi 2017, o 10:20
@jarek1977
Prawdopodobnie jest to ostatni wpis trackingu na stronie poczty polskiej.
Wejdź na
https://alipaczka.pl/ i podaj nr przesyłki, dostaniesz tracking lokalnej poczty.
Identyczną sytuacje miałem z reklamowaną nawigacją. Zastanawiałem się co jest nie tak. Po przetłumaczeniu wpisu trackingu z "krzaczków" na nasze - od 10 dni przesyłka była dostarczona.
Ps. Mój telefon w areszcie od 42 dni i cisza. Pozycja magazynowa około 1000.
11 kwi 2017, o 10:44
Jest to samo
2017-03-23 10:13:00 Missed delivery - returned to sender
2017-03-23 11:13 Nieudana próba doręczenia
2017-03-23 15:48:00 Package sent
2017-03-23 17:54:00 Item arrived
2017-03-23 19:46:00 Package sent
2017-03-24 00:23:00 Item arrived
2017-03-27 08:12:00 Sent from Poland
2017-03-31 18:56:03 Returned from overseas (Country code: PL)
2017-03-31 19:56 Returned from overseas