przez cashgoback_pl » 28 gru 2016, o 21:20
Szkoda.Już kupiłem i bałem się wrażliwe dane u Was zostawiać.Jak będziecie mieć certyfikat to może się zdecyduję,prędzej mój ojciec lub córka bo ja się już zarejestrowałem.U Goldwaya to potwierdzam już po dwóch tygodniach

.Dopisuję już po napisaniu posta więc może to być trochę choatyczne.Czy możliwy jest u Was cascback przez aplikację mobilną w smartfonie? I jeszcze sprawa jednego konta na jednym urządzeniu.W przypadku moich rodziców wszystko musiałoby iść z jednego adresu IP.Piszecie w regulaminie że możliwe są odstępstwa tylko trzeba to Wam oficjalnie zgłosić .Na pewno jeszcze tu zaglądniesz a odpowiedź przeczyta więcej forumowiczów.Pozdrawiam.
Na wszelki wypadek proponuje kupować przez przeglądarke na komputerze aby nie było problemów z niezarejestrowanym zwrotem.
Co do tego samego IP. Raczej nie tolerujemy takich "wyjątków" ze względu na dostępne promocje (x2 cashback, polecanie innych osób). Proponuje robić zakupy na 1 koncie cashback to wtedy szybciej zbierzecie minimum do wypłaty :)
Jeśli jednak koniecznie chcecie mieć osobne konta z tym samym IP to okej, ale pod warunkiem, że tylko 1 konto skorzysta z promocji x2 cashback (zakupy w ciągu 48 h od rejestracji). W innym przypadku nasz system automatycznie uzna to jako multikonto i dostaniecie bana...