Switch to full style
Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.

Regulamin działu

Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
Odpowiedz

Re: Biała i czarna lista sprzedawców Opinie Aliexpress + skl

7 mar 2017, o 13:07

Ocena: negatywna
Nazwa sprzedawcy: Super Egrow Group
Link do sklepu: https://www.aliexpress.com/store/100077 ... 0.0.bMGPrK
Zakupiony towar/wartość: PPTV King 7 za 113$
Opis transakcji:

Nie polecam Super Egrow Group. Sprzedają towary, których nie mają na stanie i zmuszają do kłamstw w anulowaniu transakcji. Kupiłem PPTV King 7 jakieś 5 dni temu i ten schizofrenik napisał mi w pierwszej wiadomości, że super że kupiłem bla bla bla i że wysyła najszybciej jak to możliwe. Potem, że nie ma jednak towaru i żebym anulował zamówienie koniecznie podając powód "others". Anulowałem i jako powód podałem "product out of stock", odrzucił anulacje i naściemniał mi, że mu system nie przyjmuje takiego powodu i że nie może zaakceptować, mam koniecznie wybrać others. Napisałem mu, że nie będę kłamał i jeszcze raz wybrałem out of stock, odrzucił drugi raz i nawalił mi w wiadomości płaczących buziek, że mam wybrać others. Odpisałem, że nic z tego i że chętnie zaczekam aż zamówienie samo się anuluje z powodu niewysłania towaru.

Re: Biała i czarna lista sprzedawców Opinie Aliexpress + skl

5 maja 2017, o 23:44

Ocena: NEGATYWNY
Nazwa sprzdawcy: ET Eternal Team
Link do sklepu: http://www.aliexpress.com/store/103919

Nie polecam tego sklepu ! bujam się z nimi odnośnie wysyłki już 5 dzień raz że koleś handluje sprzętem którego nie ma.
A potem zwleka jak tylko może z wysyłką
Nie wysyła paczki tak jak byśmy chcieli np jako GIFT tylko callpohone i wszelkie
prośby o wpisanie innej zawartości nie mają sensu ! telefon zakupiłem 30.04 i myślałem że zostanie wysłany dzisiaj
bo to piątek i i się rozczarowałem.
Pewnie rano będzie wciskał kolejną bajeczkę....
W chwili obecnej nie polecam będę na bieżąco informował o statusie wysyłki !

Re: Biała i czarna lista sprzedawców Opinie Aliexpress + skl

7 cze 2017, o 13:51

Ocena: negatywna
Nazwa sprzdawcy: KING-TAI
Link do sklepu: http://www.aliexpress.com/store/909105? ... 5.2.I7ZYr7
Zakupiony Towar/wartość: Electric Scooter S3 /420$
Opis transakcji:
Fałszywy nr trackingowy (UPS) przez kilka pierwszych dni od zakupu . Następnie zwlekanie z wysyłką , wysyłka nastąpiła 11 dni po zakupie.
Kolejny problem już po otrzymaniu przesyłki - opisany tutaj : okradziona-paczka-ups-t34252.html
W prywatnych wiadomościach sprzedawca twierdził że kłamię , w otwartym sporze nawet nie zajął stanowiska.
Finalnie Ali przyznało zwrot
Jestem święcie przekonany że gdyby w statusie przesyłki UPS nie było informacji o tym , że o braku zawartości przesyłki został poinformowany nadawca - nie otrzymałbym zwrotu .
Po okazaniu sprzedawcy protokołu szkody jaki otrzymałem od UPS , stwierdził że mogłem sobie to sam wydrukować i nie jest to oficjalny papier.
Zdecydowanie nie polecam .

Re: Biała i czarna lista sprzedawców Opinie Aliexpress + skl

12 lip 2017, o 15:40

Ocena: pozytywna
Nazwa sprzdawcy: nice_51
Link do sklepu: http://stores.ebay.pl/nice51/
Zakupiony Towar/wartość: Dwie bluzy o wartości 274pln
Opis transakcji: Koleś sprzedaje głównie cosplayowe rzeczy, idzie się z nim dogadać prywatnie. Jak czegoś nie ma w ofercie to zapytajcie na priv (podróbki etc.) Zamawiałem dwie bluzy dla siostrzeńca, szybka wysyłka epacketem bez vatu i jakość bardzo dobra. Zobaczymy po pierwszym praniu ale powinno być ok.

Re: Biała i czarna lista sprzedawców Opinie Aliexpress + skl

1 sie 2017, o 02:23

Ocena: negatywna
Nazwa sprzdawcy: ET Eternal Team
Link do sklepu: http://www.aliexpress.com/store/103919
Zakupiony Towar/wartość: RedMi Note 3 pro /131,99$
Opis transakcji:

04 10 2016 zakupiłem w sklepie Eternal Team telefon : xiaomi RedMi Note 3 pro

Prosiłem o wysłanie poprzez Nl Post ale wysłali jak się im podobało nie przez Nl Post, paczka trafiła na cło.

Po zapłaceniu cła została termin odebrania przesyłki widoczny w systemie AliExpress.com : 09.11.2016 roku

Po około miesiącu użytkowania okazało się że w telefonie nie działa moduł GPS.

Próbowałem zmiany softu i nic.

Skontaktowałem się ze sprzedawcą i przedłużał, pisząc wiadomości, które nie pomogły....

Więcej postanowiłem odesłać telefon...

Telefon został odebrany przez Eternal Team dnia 21.02.2017 roku

Po odesłaniu telefonu do dziś go nie widziałem....


Wpierw Eternal Team chciał podania prywatnych danych do konta xiaomi na którym zapisane były wiadomości SMS i poufne dane.

Oczywiście założyłem inne konto i nie podałem tych prawdziwych...


,, my dear
So sorry for replying late. And as we confirmed with warehouse the first time we send your cellphone to repair is about at the end of February or the beginning of the March.
At that time, we also asked you for the Mi account and pasword. But there are so many cellphones in Xiaomi service center, so line up waste so many time. And the GPS parts is a little difficult to find the replacement part for this cellphone on the market.
We had urgent the service center speed up for you.
Any news we will feedback you.
Your faithfully.
Tori-Eternal Team "



Po wielu mailach w których informowano że z powodu dużej ilości telefonów do naprawy trzeba czekać...

Chciałem otrzymać jakieś potwierdzenie wysłania towaru do xiaomi to otrzymałem informację :

my dear
So pity to tell you that there is so many cellphones in the repair house, there will no every record of fixing the cellphone.
Wish your kindly understanding. And we also know that this is very long time, but we had urge the service center speed up.
Any news we will feedback you.

Your faithfully.
Tori-Eternal Team


W końcu po około 5 miesiącach oczekiwania otrzymałem informację :

my dear Maksymilian
So sorry for long waiting.
I have to tell you a bad news.
We urgently contacted with Xiaomi, they feedback us that the company which produce that GPS part for this mode had been stop produce.
So, it cannot be fixed right now and future
But it is not your fault, we discussed about this case with manager, and here are 2 solutions:
1. we send you another cellphone which maybe not new but it is also in good condition, such as a substitute phone
2. you can chose another new cellphone in our shop, we will give you a special discount and gift
So, will you agree with one of them? Pls feedback.
We sincerely apologize for the inconvenience may be caused by this.
Looking forward to your early reply.
Have a great day.
Respectfully.
Tori--ET


,, Hi dear
Thanks for your message

How is possible we send you a broken phone?! My dear we need some trust among each other. We want to compensate you so absolutely the phone of the picture you send to us is brand new. Our store have never ever sell second-hand products. Both of us doesn't want it happen, but the phone is actually lost and we promise you we can give you $50 discount of next order. $50 is the maximum we can do, our store's profit is very thin. We hope you can feel our sincere apologizes

Any question, free to contact us
Nice day
Crystal--ET "


Ich ostateczna decyzja :

Hi dear
Thanks for your message
We can't. That $50 refund is he best way we can do

Any question, free to contact us
Nice day
Crystal--ET

Najpierw zapłaciłem podatek za zepsuty telefon, po jego odesłaniu ( za wysyłkę trzeba było zapłacić)

Po wielu miesiącach oczekiwania i czasu poświęconego na wysłanie wieku wiadomości otrzymuję informację że stracili telefon i najlepsze rozwiązanie jakie mogę uzyskać to zwrot 50 USD.

Poniżej załączam screeny

https://www.photobox.co.uk/my/album?album_id=4962225992


Co ja mogę w tej sytuacji zrobić?

Re: Biała i czarna lista sprzedawców Opinie Aliexpress + skl

9 sie 2017, o 17:52

Dodam jak dalej sprawa wygląda :


W odpowiedzi na komentarz @tpawel

,, Nie no spokojnje, ET to sklep z dość dobrą opinią "

Płatność była kartą tylko że to było w tamtym roku...
Od lutego 2017 gdy został do Nich dostarczony telefon wiele wiadomości zostało wysłanych w których kazano czekać na naprawę. Ostatecznie myślałem że odeślą mi telefon i zwrócą 50 dolarów jako bonus. Prosili o podanie konta PayPal do dokonania zwrotu pieniędzy i zwrócili 50 USD...Jednak już bez telefonu. To próbowałem tłumaczyć że się nie zgodziłem na zwrot 50 dolarów, to zaszło nieporozumienie,a Oni swoje : zgodziłeś się przecież na zwrot...

Chciałem zwrotu telefonu to zostałem poinformowany że ponieważ zgodziłem się na zwrot 50 dolarów to telefon został zniszczony ( dla potwierdzenia screen z wiadomości)

W końcu zwróciłem Im te 50 dolarów. I dalej to co na screenach. Czyli informacja o dokonanie pełnego zwrotu pieniędzy lub wysłanie nowszego modelu telefonu, jeżeli nie mają starego ale w odpowiedzi Wysłano mi Obrazek Kościoła lub Bazyliki z podpisem,, Good Blass You "...

I to jest sklep z dobrą opinią ?

Co robić?

https://zapodaj.net/d6ac39ded0df4.png.html

https://zapodaj.net/57c2751db95bc.png.html

https://zapodaj.net/87127661c8e37.png.html

https://zapodaj.net/5c0a0c54d6ad6.png.html

https://zapodaj.net/ec045ffd1e15e.png.html

https://zapodaj.net/afb93a25f245e.png.html

Re: Biała i czarna lista sprzedawców Opinie Aliexpress + skl

26 wrz 2017, o 21:03

Ocena negatywna
Sprzedawca Goldway
Link do sklepu
http://s.aliexpress.com/FVZjYbAR


Oszukuje na gwarancji. Wymusza feedback. Gwarancja to kpina Każe sobie płacić za gwarancję 50 Usd. Ceny dużo wyższe niż u innych pewnych sprzedawców ObrazekObrazek

Re: Biała i czarna lista sprzedawców Opinie Aliexpress + skl

10 lut 2018, o 10:51

Ocena: pozytywna
Nazwa sprzdawcy Goldenelectronic
Link do sklepu https://allegro.pl/uzytkownik/goldenelectronic?order=m
Zakupiony Towar/wartość Meizu Pro 6 Plus/1339pln
Opis transakcji: Po nieudanej próbie zakupu meizu Pro 6 Plus u innych sprzedawców sciemniaczy, zdecydowałem kupić go u goldenelectronic. Oczywiście zadzwoniłem wpierw by upewnić się ze odbierają telefony. bardzo miła Pani Ewa która zajmuje się sprzedaża, udzieliła mi wszelki informacji co do gwarancji , wysyłki itp. Zamówiłem z tego linku http://allegro.pl/szary-meizu-pro-6-plu ... 95395.html bo to ten sam sklep. Zgodznie z obietnicami telefon był u mnie w ciągu 7 dni. W tym czasie byłem na bierząco informowany o statusie wysyłki z UK a następnie z magazynu w gdyni. Po otrzymaniu smartphona okazało się ze coś tam nie działa. Opisane tutaj meizu-pro-6-czy-xiaomi-note-2-t36219-24.html Zarówno Pani Ewa jak i sprzedawca który przebywa w Hong kongu, bardzo zaangażowali się w sprawę. Pan nawet dzwonił do mnie o północy swojego czasu z hong kongu. W końcu poprosił o odesłanie telefonu i albo zrobią go albo zwrot kasy. Oczywiście wszystko skończyło się dobrze, problem z serwerem meizu :) I taką obsługę i zaangażowanie się chwali.

Re: Biała i czarna lista sprzedawców Opinie Aliexpress + skl

9 lis 2018, o 09:02

Ocena: negatywna

Sklep na Aliexpress:

Xiaomi Polska Store

https://s.click.aliexpress.com/e/ReK4gel

Zakupiony przedmiot:Global Version Xiaomi Redmi Note 5 3GB 32GB Mobile Phone Snapdragon 636 Octa Core Note5 Smartphone 5.99" Full Screen Dual Camera
https://s.click.aliexpress.com/e/T5pGWjR

Data Zakupu: 06.11.2018 niby z magazynu w PL.
-07.11.2018 w statusie aliexpress dalej widnieje, że awaiting shippment i leci czas o 8 dni. Więc piszę wiadomość koło 18 naszego czasu, co się dzieje, że wysyłka z PL za pomocą DPD i czemu paczka nie wysłana, że zamowiłem z innego sklepu wcześniej z magazynu w PL z Gearbest w niedzielę i paczka została wysłana w poniedziałek a we wtorek była u mnie.
Odpowiedz sklepu o 2-3 w nocy 8.11.2018 naszego czasu, że paczka wysłana -07.11.2018 ale nie wiedza czemu maja problemy logistyczne systemowe i nie uaktualnilo.
-08.11.18 paczka nie doszła i status na ali też się nie zmienił.
Więc piszę do nich znowu, czemu nie ma paczki i status dalej taki.
-Odpowiedz sklepu 09.11.2018 miedzy 2-3 w nocy naszego czasu: Że mają problemy logistyczne i nie mają telefonu na stanie i że potrzebują 3-5 dni na wysyłkę.
Piszę do nich znowu, że w takim razie ja anuluję zamówienie i napiszę negatywny komentarz.
Na co oni, że jest 6.40 w PL i że jeszcze magazyn nie pracuje ale jak tylko magazyn zacznie pracować, skontaktują się z magazynem i wyślą dziś telefon.
No i tu moje nerwy siegnely zenitu, nie maja telefonu na stanie i potrzebuja 3-5 dni na wysylke z Hiszpani do PL! Gdzie miałabyć wysyłka z PL do PL za pomocą DPD a tu nagle piszą, że mi dziś wyślą.. .
A dodam, że sklep ma 0 feedback, niedawno się otworzył, i jedyna osoba która coś od nich kupiła byłem ja. Więc jakiś wielkich zamówień i tłoku z PL nie mają. Serio przy jednym zamówieniu od razu od poczatku kłamać.
Ktoś powie, było patrzeć na feedback lub nie kupować na ali skoro nie mam cierpliwości. Ok wszystko fajnie, ale raz, że link umieścił @marx i jakieś tam zaufanie jest, a dwa szukałem oferty z wysyłka z PL, aby było szybko i bez vat.
Dodam, że wszystkie oferty mają zawyżone bo mają wszystko pod 11.11 niby na promocję. Więc tym bardziej powinno im zależeć, że kupiłem zamiast za 168$ za 197$..
Plusy: Jedyny plus to, że po dłużesz konwersacji sklep zgodził się anulować zamówienie.
Podsumowanie: Sklep ma zawyżone ceny, nie ma telefonów na stanie, nie wysyła telefonu a kłamie, że wysłał, potem potrzebuje 3-5 dni na wysylke a nagle może wysłać dziś z PL.
0 feedback. Nie polecam wcale.
Ps. Jak coś to mam na wszystko screeny itp.

Re: Biała i czarna lista sprzedawców Opinie Aliexpress + skl

9 lis 2018, o 20:57

Dobrze, że zdążyłeś anulować, bo byłbyś testerem.
Odpowiedz