Ocena:
pozytywna Nazwa sprzdawcy: LightInTheBox
Link do sklepu:
http://www.lightinthebox.com/plZakupiony Towar/wartość: 2x DG750 + Digoor DG1PLUS wartość około 300 $ w sumie
Opis transakcji: Przesyłki szybko dotarły jedna z Vatem ( w mniej niż 24 godzin od wysłania zgłoszenia o zapłaconym podatku pieniądze miałem na koncie Paypal) druga bez Vatu.
Problemy: w telefonie DG1plus była wadliwa ładowarka nagrzewała się i przestawała ładować po mailu do suportu po 4 godzinach dostałem propozycję, zwrotu 10$ i kupna ładowarki na własną rękę, pieniądze w ciągu 6 godzin zostały wypłacone (Paypal).
Kolejny problem był z jednym DG750 po pierwszym restarcie sam z siebie wpadł w bootloopa, napisałem o tym suportowi poprosili o nagranie usterki, przesłałem wideo po dniu od przesłania wideo podali adres w POLSCE na który miałem odesłać telefon i dokładne instrukcje jak zaadresować, pieniądze za koszt przesyłki oddali od razu po przesłaniu skanu potwierdzenia nadania (2,5 $ na paypal). Wymiana wiadomości z suportem trwała 3 dni. Paczkę nadałem w piątek 07.08.2015 a dzisiaj 11.08.2015 dostałem informacje, że paczkę odebrali i zgodnie z obietnicami refund jest w drodze co ciekawe oddali całą wartość telefonu (85$) pomijając wykorzystane bony rabatowe ( na 40$ ) oraz zwrócony VAT, w związku z tym wyszedłem jeszcze jakieś 100 zł na plus.
Ode mnie mogę powiedzieć, że mega pozytyw dla tego sklepu jak i suportu, wywiązują się ze swoich obietnic i nigdy nie robią problemów, jak to się mówi przyjaciół poznaje się w biedzie, tak samo ze sklepami wychodzi, który jest dobry dopiero gdy są jakieś problemy z zamówieniem.