przez Flyagaric » 13 sty 2018, o 20:32
Czyli jednak całkiem nie przegapiłeś, bo spór jeszcze się dało otworzyć. Następnym razem, jak tak luzacko podejdziesz, to sam sobie będziesz winien.
Tutaj wskazano, że dostaniesz pełen zwrot.
Przy okazji, nie wiem jakiej pomocy oczekujesz, skoro wykazałeś się tak dalece idącą nonszalancją. Gdyby 15 dni minęło, to nie dałoby się zupełnie nic zrobić - musisz pilnować sam. Sprzedawca, najpweniej, miałby cię sam wiesz gdzie. Na pocieszeni dodam, że najczęściej przedmioty dochodzą, nawet jak się sama zamknie transakcja. Testowałem tylko na śmieciowych kwotach, jak chcesz testować na większych, to na własne ryzyko.
Powiadomienia o uciekających terminach nie zawsze dochodzą z Ali - do mnie prawie wcale.
Fakt, że kupujesz już jakiś czas i nie wiedziałeś, że pierwsze co, to powinno być otwieranie sporu, uważam za nieodpowiedzialność.
Nie prawię tu moralniaków, a mówię wprost, co powiedzieć trzeba.
- Kod: Zaznacz cały
[cyt. @ra-vau]nie rób sobie kłopotów kupując leegouleluleleaoukitephony.
Kup u nas w biedronce, coś w tych pieniądzach (...) a dostaniesz 2lata gwarancji