przez zieloczek100 » 9 mar 2017, o 22:31
Po fatalnym 2015r dla Gearbest, 2016 rok był zdecydowanie lepszy - odrodzenie sklepu.
Nie wiem, czy wówczas mój wysiłek włożony w rozmowy z supportem były skuteczne, mam nadzieję, że tak, ponieważ wiele aspektów, które wskazywałem zostały poprawione.
Dlaczego robię zakupy w Gearbest i chinach?
Dobre ceny, jeszcze lepsze kody rabatowe + możliwość obniżenia punktami już obniżonej ceny produktu i to o aż 30% !
Drugi powód, to gwarancja. Zdarzały się uszkodzone rzeczy (czysty przypadek), nigdy nie miałem najmniejszego problemu z reklamacją, za to własnie kocham te bezproblemowe zakupy.
A jakie zmiany?
Jak zawsze - niech walczą o jeszcze lepsze ceny, niech walczą o coraz więcej klientów i nie spoczywają na laurach.
Życzę im sukcesu !