ZTE nubia z7 Max

Dyskusja o telefonach ZTE, opinie, zakup, jakość,

Re: ZTE nubia z7 Max

Postprzez Karlos83 » 7 sty 2017, o 10:59

To rzeczywiście mam coś nie tak - u mnie przez noc z poziomu 25% rozładował się kompletnie... Czy Cm 12.1 z tego linku będzie ok? http://www.needrom.com/download/cm-12-1/ No i drugie pytanie, czy byłby ktoś na tyle uprzejmy aby na PW podać tutorial jak to wgrać? Jestem niestety laikiem w temacie...
Karlos83

Pochwały: 3
Telefon:: Bluboo

Postprzez Sunsu22 » 7 sty 2017, o 11:14

Taki tutorial to przydałby się tak tu, a nie tylko na PW :-P

Tutaj jest, ale chyba cały punkt 1 można pominąć? Jeśli telefon już ma androida 5.1?
zte-nubia-z7-max-t13921-108.html#p215797

A tak to może zwykłe zresetowanie telefonu do ustawień fabrycznych pomoże?
Moja Nubia przyjdzie dopiero w poniedziałek :-P
Sunsu22

Pochwały: 1
Telefon:: ZTE v970

Postprzez Flyagaric » 7 sty 2017, o 12:38

Nim moja żona wypchała fona komunikatorami i fajsbukami, to przez noc spadało 1-2%. Teraz spada kilka, ale jak piszę: kilka. Dramatu nie ma. Sporo siedzi na FB i gra we Frozen, maniaczką jednak nie jest - wystarcza na 2 dzionki.
Kod: Zaznacz cały
[cyt. @ra-vau]nie rób sobie kłopotów kupując leegouleluleleaoukitephony. 
Kup u nas w biedronce, coś w tych pieniądzach (...) a dostaniesz 2lata gwarancji
Flyagaric
VIP

Pochwały: 167
Telefon:: Haier
ROM: Bassrockers

Postprzez rsat » 7 sty 2017, o 14:53

gdzie w cm 12 ustawia sie predkosc internetu na pasku powiadomień Jest mozliwosc wyłączenia A co do baterii to FB zjada sporo a potem usługi google no i ja zawsze przestawiam w wifi aby nie skanował sieci tylko gdy podłaczona a w romie android 6 i wyzej trzeba w lokalizacji wyłaczyc aby nie działała zawsze
rsat

Telefon:: lg

Postprzez zawel » 7 sty 2017, o 15:19

@Karlos83