Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
3 lis 2014, o 08:41
Dzieki wielkie :) własnie nie wiedizałem gdzie jest paczka, czy dalej u sprzedawcy czy juz wyruszyła tylko zatrzymali.
3 lis 2014, o 17:12
dalej mam problem ze zwrotem od Wish podwójnie naliczonej należności, otrzymałem od nich wiadomość;
Hello,
Sorry for the confusion. It does appear that we accidentally charged you twice for this order, but one charge was refunded.
Thanks,
Wish SUpport
prosiłbym o przetłumaczenie do nich kolejnej odpowiedzi;
sprawdziłem dokładnie historię karty kredytowej i za tą transakcję jest podwójnie naliczona płatność .
Konto moje z tytułu tej transakcji zostało obciążone 2 razy i nie dostałem zwrotu niewłaściwie pobranej kwoty 3$.
Proszę bardzo o sprawdzenie tego i wyrównanie mi podwójnie pobranej kwoty 3$
3 lis 2014, o 18:17
I checked my card's transaction history in detail and for this purchase it has been charged twice.
Till now, I haven't received the refund of 3$ which have been double charged.
Please check this and return the money to me.
6 lis 2014, o 18:26
dziękuję bardzo za pomoc w tłumaczeniu kol.mortimer , sprawa się wyjaśniła to nie Wish zawalił,
tylko po prost Alior sobie nie zaksięgował zwrotu, dopiero po mojej reklamacji (dostałem od Wisha
numer refundu) zwrócili mi te brakujące 3$.
Dlatego też sprawdzajcie swoje konta, bo banki mogą nie uznać rachunku i czują się w porządku,
swoją drogą to dziwne przecież salda im się nie zgadzają.
6 lis 2014, o 19:55
dzielnie walczyłeś piqe, choć kwota niewielka. gratuluję sukcesu i polecam się na przyszłość.
7 lis 2014, o 00:34
wiesz tu nie chodzi o te 3$, tylko o zasadę, nie lubię płacić za coś podwójnie,za coś co się nie należy,
szukałem gdzie jest błąd w Wisch czy w banku i byłem zdumiony, że to bank nie potrafi ( nie chce ? )
zaksięgować zwróconej prawidłowo kasy i trzeba im to udowodnić i reklamować,
tu było 3 $, ale to dotyczy każdej kwoty niech np. Alior ( czyli obecnie T-mobile, ) , bo o ten bank chodzi ,
nie zaksięguje Ci refundu z ali za telefon ,np. powiedzmy jakieś 200 $ - 300 $ ?
11 lis 2014, o 16:00
proszę o przetłumaczenie:
data zakupu: xxx
data wysłania:xxx
dziś upłynął czas 60 dni od momentu wysłania przesyłki, dalej jej nie otrzymałem, żądam pełnego zwrotu za koszulkę i wysyłkę. Jeśli nie otrzymam zwrotu, zrobię eskalację sporu do serwisu aliexpress i przedstawię cała dokumentację zakupu!czekam na moje pieniądze, za aukcję z której się nie wywiązaliście
11 lis 2014, o 17:33
date of purchase:
date of dispatch:
today the 60 days passes since the parcel has been shipped and I still haven't received it. I expect to receive full refund for both the shirt and the shipping cost. If I don't receive it I will escalate the dispute and will provide to Aliexpress team the whole purchase documentation.
I want my money back since you can't fulfil on time.
13 lis 2014, o 11:12
Bardzo bym prosił szanownych kolegów o pomoc w tłumaczeniu. Chciałem powiadomić sprzedawce(chinatronic) że telefon lenovo 850+ dostałem uszkodzony. Nie działa rotacja pomimo wszystkich ustawiań oraz jest problem z podświetlaniem ekranu. Z góry serdecznie dziękuję.
13 lis 2014, o 11:21
Hello, I'd like to inform you that the phone I received (lenovo a850+) has a failure. The rotation does not work at all despite the settings being set correctly. There is also problem with the screen backlight.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.