pomoc w wyborze chińskiego smartfona przy konkretnych wymaganiach i cenie.

Regulamin działu

Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
Odpowiedz

Re: TOP 10 smartfonów do 400zł (100$)

14 sie 2019, o 14:25

Witam,
przymierzam się do zakupu niedrogiego telefonu i liczę na Waszą pomoc.

Chodzi mi o telefon do 450- 500zł, szczególnie zależy mi na dobrym aparacie, wydajność nie jest dla mnie aż tak istotna, byle powiedzmy mial 3 GB Ramu. Jeśli chodzi o telefony i oprogramowania,ROMy itp, jestem kompletnie zielony. więc zależy mi żeby zdjęcia były dobre już na fabrycznym oprogramowaniu z Chin, i żeby oprogramowanie to było w miarę przystępne bez większych utrudnień. Nie zamierzam płacić tym telefonem, więc na przykład takie funkcje mnie nie interesują.

Myślałem o zakupie tych modeli :
Sharp Aquos S2 C10
Asus ZenFone 4
Leeco Cool1

Byłbym wdzięczny za ewentualne porady,który model wybrać i ewentualnie wersję z tych,które wymieniłem. Być może warto kupić jednak inny model w tych pieniądzach.
Z góry dziękuję za opinie i pomoc.

14 sie 2019, o 18:46

Cool jest już praktycznie niedostępny.
Asus jest problematyczny z softem.
Sharp wydaje się być najlepszym wyborem.

Ja używam jeszcze Billion Capture+, którego odpowiednikiem jest Xiaomi Mi A1. Po w sumie bezproblemowej instalacji gcam aparat staje się w miarę niezły.

Wysłane z mojego Capture+ przy użyciu Tapatalka

15 sie 2019, o 12:32

Herezja napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
Czy do gcam trzeba mieć odblokowany bootloader?

15 sie 2019, o 13:52

Na Capture nic nie robiłem z oprogramowaniem.
Choć przyznaje, że trzeba było pozwiedzać forum xda i pobawić się tłumaczem.

15 sie 2019, o 15:32

Pamiętasz link do tego co zrobiłeś w nim?

15 sie 2019, o 16:28