Telefon do 250$

pomoc w wyborze chińskiego smartfona przy konkretnych wymaganiach i cenie.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Re: Telefon do 250$

Postprzez Sambek » 13 kwi 2015, o 21:54

Witam forumowiczów :) Kolega zainteresował mnie chińskimi smartfonami, ale jestem jeszcze zielony na tym rynku, więc proszę o radę:
Cena (bez VAT): max. 200$
Wielkość ekranu/Rozdzielczość: do 5 cali
Ilość RAM/ROM/Procesor: ok. 2 GB, może być mniej, nie musi być najmocniejszy
Dual/Single sim: Dual
Preferowane marki: taka, by mieć pewność jakości wykonania :)
Miejsce zakupu(Polska/Chiny): na razie bez różnicy.
Wymagania (parametry, funkcje): jak najlepszy aparat (przede wszystkim chodzi o wideo), płynność w przeglądaniu Internetu i oglądaniu multimediów (jeśli ktoś się orientuje jak to wygląda w praktyce :) )
Opis: Telefon ma mi wystarczyć na długi czas, dlatego zależy mi na solidności (nie ma nacisku na wagę, cienkość); z takich pierdół to: zależy mi na estetyce, więc coś w stylu SGS II ("kwadratowy" kształt) i biały kolor byłyby mile widziane. Dobrze by było gdyby przycisk menu nie był dotykowy, ale to wszystko nie jest najważniejsze, zależy mi najbardziej na tym co w "Wymaganiach" i na solidności.
Sambek

Pochwały: 1
Telefon:: S Galaxy

Postprzez Mild » 20 kwi 2015, o 21:33

Cena (bez VAT): max. 235$
Wielkość ekranu/Rozdzielczość: od 5 cali do 6 cali / FullHD
Ilość RAM/ROM/Procesor: min. 2GB/16+/min 4, chociaż miło by było 8
Dual/Single sim: Dual
Miejsce zakupu(Polska/Chiny): Chiny

Ogólnie przeglądałem różne telefony i zastanawiam się nad okresloną grupą ;)
Lenovo Vibe x2, Lenovo K3 Pro, Meizu M1 Note, ZTE Nubia Z7 mini, Jiayu S3, iOcean X8