przez To-Masz1980 » 1 lut 2019, o 21:43
Witajcie. Mam problem na alli. Może ktoś pomoże mi wybrnąć z tego bo pierwszy raz mam spór i sytuacja sie skomplikowała. Zakupiłem LCD,wyświetlacz załozony w serwisie i wychodzi że wyświetlacz wadliwy. Pasy pionowe,jakieś rozjaśnienia. Dowody wysłane, łącznie z wgraniem nowego romu bo chinol się uparł że to wina softu. Aliexpress przyznał pełen zwrot, po paru przepychankach ze sprzedawcą. Okazuje się że Refund only wiąże się z odesłaniem LCD. Miałem 9 dni na wprowadzenie numeru odsyłanego wyświetlacza. Niezbyt to opłacalne. Gość z alinside.pl doradził że teraz mam opcje odesłania i czekania na zwrot kasy lub zaznaczyć że rezygnuje z odesłania. Sprzedawca wcześniej deklarował się że jednak wyślę nowy LCD ale mam zamknąc spór, ja się obawiałem i przeciągałem sprawę a wkońcu dałem akceptacje refundacji. Teraz mam sytuacje taką że sporu już nie moge otworzyć, czas ochrony skończony a sprzedawca na moje wiadowmości nie odpowiada, ja zgadzam się na jego warunki wysłania nowego LCD i zamykam spór,ten milczy od 2 dni. Co teraz mogę zrobić aby odzyskać kase a przynajmniej niech chinol przysyła nowy LCD.? On chyba liczył że i tak nie odeśle LCD wiec kasa i tak do niego wpłynie. Proszę Was o radę. Macie zapewne większą wiedze i doświadczenie w temacie. Dziękuje