przez swisstack » 17 lis 2013, o 14:37
Dzwoniłem do WER Warszawa (wczoraj, w sobotę, i pracowali) i bardzo miła pani powiedziała mi, że coś tam było że nie były zaadresowane te paczki czy coś.
Powiedziałem że mam foto od kolegi z Singapuru tej paczki i ja tam na niej wszystko (adres) elegancko widzę. Powiedziała, że to decyzja przełożonej i że paczki są wstrzymane do poniedziałku i w poniedziałek zostanie podjęta decyzja co dalej z nimi. W związku z tym mam się z nimi kontaktować w poniedziałek i na podany przez panią adres mailowy mam wysłać zdjęcie paczki to coś mają z tym zrobić.
Prawdę powiedziawszy mam nadzieję że to im wystarczy i że jeśli nawet coś tam się im starło to że będą w stanie stwierdzić, że to ta etykieta bo inaczej będzie naprawdę sroga lipa. No i zawsze można porobić zrzuty zamówienia z Ali i tam jest podany numer przesyłki, oprócz tego zdjęcie paczki gdzie też wszystko jest no i będą mogli sobie porównać z tym co na paczce pozostało i może wtedy się zlitują. Już nawet walić ten VAT (i tak trzeba być gotowym na zapłacenie) ale przynajmniej telefon w końcu dotrze..
A jeśli chodzi o spór, to chyba troszkę on mobilizuje sprzedawcę, bo zdjęcie paczki dostałem już dwoma kanałami, mimo że wcześniej Chinatronic zarzekał się, że nie ma mojego maila. Poza tym dostałem dość wyraźne instrukcje co powinienem zrobić. Po prostu inna rozmowa. Ale w to, że cała akcja jest winą Chinatronic już nie wierzę (choć w sumie jeśli jakieś nadruki wyblakły to może winny jest chiński atrament:P). Po prostu etykiety nie przetrwały traktowania (IMO) i teraz Polacy nie mogą ich odczytać. Generalnie otwieranie sporu w tej sytuacji nie ma moim zdaniem sensu.