przez adamuadamu » 14 cze 2017, o 10:58
Po wszystkich marudzeniach na Pocztę Polską, chciałem jakąś małą pochwałę dla nich. Sprawa załatwiona dzięki uprzejmości pracownika WER Komorniki.
Sytuacja -wspomniana parę stron wcześniej- po trackingu widać paczka wraca z mojego miasta do WER Warszawa,
Telefon do WER Komorniki - dodzwaniam się za 1. podejściem(wbrew pomyjom w necie nt. kontaktu z ww. WER), przekazuję nr przesyłki, pani obiecuje że oddzwoni jak coś ustalę (ta, wierzę, jak na rozmowie o pracę "damy panu znać")-> a jednak! pani oddzwania po 5 min z info, że brakuje danych adresowych (BG wysłał paczkę z imieniem, nazwiskiem, nazwą osiedla, miastem i krajem - zero danych numerycznych, brak nr bloku i mieszkania oraz numeru telefonu), dogadujemy się, że wysyłam jej na @ zrzuty ekranu potwierdzające zakup i wysyłkę listu o rzeczonym numerze; za godzinę dostaję jeszcze jeden telefon od ww. pani, że dane przekazano do Warszawy. I faktycznie, w weekend paczka zostaje ponownie wysłana w kierunku Poznania i po 6 dniach od interwencji paczka ląduje u mnie. Zatem da się.