Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
18 lut 2017, o 00:19
Nie ma reguł. Moje szły od nadania numeru do fizycznego doręczenia do mnie od 6 ( TAK: sześciu ) dni kalendarzowych do nawet >45 dni
19 lut 2017, o 02:32
Normalnie muszę się pochwalić. Po około pół roku od wysyłki, pojawił się tracking Wer Warszawa z przesyłką z chin. W paczce odtwarzacz H96 za którego już dawno otrzymałem zwrot kasy za nie dotrzymanie terminu. Paczka uznana za zaginioną. Ostatni tracking to Kuala Lumpur 3 listopada 2016.
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
19 lut 2017, o 12:21
3 listopada to jeszcze nie pół roku
19 lut 2017, o 12:35
@up 3 miesiące od ostatniego statusu. Czyli między zakupem a Kuala Lumpu mogły być prawie 3 miesiące.
19 lut 2017, o 14:00
Nie wiem co się tam u nich dzieje ale dwie paczki mi tak załatwili.
Przy pierwszej sam zobaczyłem status "Order has been cancelled" w trackingu i napisałem do sprzedawcy. Kazał otworzyć spór i nawet nie proponował powtórnej wysyłki.
W drugim przypadku to sprzedawca sam do mnie napisał, że paczka do niego wróciła i mogę otwierać "dispute".
Trochę to dziwne bo te paczki spędziły już trochę czasu na ich poczcie.
W każdym razie widzę, że to szerszy problem i może warto zapytać jakiegoś małego żółtego przyjaciela co tam się wyprawia.
19 lut 2017, o 14:08
Jeśli status Order has been cancelled pojawia się bezpośrednio po statusie Waiting for pick up, to oznacza nic innego jak to, że sprzedawca nie przekazał fizycznie przesyłki na pocztę, więc etykieta została unieważniona. Wcześniej tego nie było, widocznie teraz wprowadzili termin ważności etykiet.
19 lut 2017, o 14:15
Dzięki za info.
Faktycznie w pierwszym przypadku było tak jak piszesz a w drugim mam tylko status o etykiecie więc pewnie majfrend wcale nie wysłał paczki.
19 lut 2017, o 14:29
Mnie się wydaje, że w wielu przypadkach majfrendy generują tracking do przesyłki, żeby zmienić status na "wysłane", a w międzyczasie dopiero załatwiają towar. Mają wtedy trochę czasu, bo zniecierpliwiony klient oczekujący na kompletowanie paczki przed wysyłka nie może już zrezygnować z zamówienia.
19 lut 2017, o 19:29
U mnie w obu przypadkach paczka była już fizycznie na poczcie. Jeden przedłużył mi czas i zapytał czy może wysłać drugi raz.
Drugi natomiast kontaktował się z Ali i pocztą (to się dzieje na poczcie chińskiej) i powiedzieli mu, że mają jakieś problemy w systemie, ale paczka idzie.
Na ali w komentarzach np zaczynają się pojawiać takie iż tracking z cancelled, a przesyłka dociera. Znalazłam też na jakimś angielskim forum cytat kupującego z rozmowy z pracownikiem ali - też tłumaczył, że to problemy z trackingiem i by się nie martwić.
19 lut 2017, o 20:37
Co niektórzy są bardzo niecierpliwi co do przesyłek. Żeby uspokoić co niektórych to powiem że moja wysyłka pobiła chyba rekord. Zamówiona paczka 8 listopada 2016 dotarła 10 lutego 2017 !!! I najlepsze to że nigdzie nie była znaleziona w trakingu i śledzeniu. Numer POS Malaysia SYBTH12253154 . Tak naprawdę niewiadomo czy chińczyk rzeczywiście wysłał to pod tym numerem paczki czy dał sobie czas na wysyłkę i wysłał innym i dlatego nie mogłem znależć nigdzie przesyłki pod podanym numerem. Jednak przesyłka dotarła i to najważniejsze. 82 dni !!!
19 lut 2017, o 22:45
Witam !!
Mam pytanie odnośnie wysyłki YunPost-em nr: YT1636309151305254
Wg. linka:
https://track24.net/?code=YT1636309151305254Przesyłka niby dotarła 10 stycznia do Polski. Wiem, że w Polsce raczej jest to wysyłka nierejestrowana ale nie wiem czy czekać czy otwierać spór.
Chińczyk sam z siebie przedłużył czas i oczywiście zapewniał don't worry my friend jak zwykle. Generalnie trochę mogę jeszcze poczekać ale pytanie czy warto bo jak nie to otwieram spór i zamawiam gdzie indziej.
20 lut 2017, o 06:52
@cupik Ja mam zasadę: zbliża się koniec ochrony to piszę do Chińczyka "Hi. Purchase protection is running out". Chińczyk przedłuża, a gdy znowu jest blisko końca ochrony wtedy otwieram spór. Myślę, że tak jest w miarę przyzwoicie.
Co do Twojego końcowego pytania, to czekaj.
tapnięte z Mi4
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.