Według informacji znalezionych tu:
http://www.fasttech.com/forums/stickies/t/1059742Singpost także zobowiązał się początkowo do przestrzegania postanowień o bateriach, paczki z nimi były/są dalej wysyłane, jednak często osoby odpowiedzialne za ostateczne dopuszczenie paczki często je zawracają ze względu na polecenia kierownictwa.
Na dodatek, każda paczka leci przez rentgen, co wydłuża czas wysyłki.
Fasttech. com podaje HongKong Post jako tą, która prawie wróciła do normalnego wysyłania, sprzed całego zamieszania z bateriami.
U mnie 1 telefon nie wysłany od 25 września (od wczoraj mam tracking number), drugi też leży w Singapurze od tygodnia (EBE). Czapka z chin po 2 tyg. już w WER Warszawa.
Odpowiedź od EBE:
hello,I understand what you worried about it. we use singapore post from 4PX logistic,we are old customer of them,so we can go on shipping via singapore,if new customer of small customer,they will refuse to ship product with battery via singapore post.Actually,it will exist returned box,Proportion rate is 1%,and the as airplan company check the product with battery is very strickly,if we find out your box returned ,we will resend your box again to you asap,thanks .
Używają 4PX do wysyłania paczki, mają tam układy pozwalające im przepuszczać paczki przez Singpost. Wychodzi na to, że paczki nie są sprawdzane przez operatorów pocztowych, a przez linie lotnicze. Wg EBE store około 1% ich paczek jest zawracany. Według nich paczki z bateriami od małych lub nowych klientów nie będą przyjmowane do wysyłki przez operatorów pocztowych.