pierwsza przygoda z AE, a zaliczam same niewypały chyba... do NIEszczęścia jeszcze brakuje, by zamówiony towar (o ile dojdzie kiedyś) był nie sprawny xD
1 MARCA zakupiłem, zapłaciłem, po 10 min info, że karta ok, kasa przelana
8 MARCA upomniałem się, że chińczyk nic nie robi, a w aukcji było "5dni na wysyłke", jednak licznik sobie szedł w dół pokazując wpierw 10days
9 MARCA - chińczyk odpisał na czacie, że wysyła wieczorem. Następnego dnia wiadomość
"Thanks for your order in our store,
Since HKpost can not accept the parcel with battery.
So we had shipped out your order by SG post" i podał numer trackingowy do SG.
Zmienił się status na: The supplier has shipped your order / Awaiting Receipt
14 MARCA - dziś nadal nie ma trackingu na żadnej stronie ;) wyświetla się
"The following Item(s) is/are not found" Wczoraj napisałem wiadomość, że tracking nie działa, albo podał zły numer - bez odzewu.
Przejmować się, czy czekać grzecznie?
[Sprzedawca ma: 3821
97.1% Positive feedback ]