r4v napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
Za przeproszeniem ale co ty za z d.py wziete spory otworzyles , po twoich zrzutach ekranu widac ze spor całkowicie bezpodstawny i jeden i drugi. Jak mozna otworzyc biednemu chinczykowi spor twierdzac ze nie masz trackingu na e-monitoring poczta , przeciez ta strona nie jest zadnym wyznacznikiem czy paczka zostala wysłana czy nie , ona ma pomoc sledzic tylko jak przesylka jest w polsce , chinczyk prawidlowo odpisal ze tracking jest widoczny na 17track.net i jest to oficjalnie aprbobowany przaz ali tracking. Widac bylo ze faktycznie paczka zostala wyslana to zamiast spor zakonczyc na ta chwile i czekac to ty jeszcze dowaliłes i eskalowales spór i potem sie dziwisz ze ci go zamknęli skoro nie mailes racji .. sam sobie jestes winien.
W drugim wypadku sprawa identyczna , wprawdzie rzeczywiscie paczka idzie dlugo ale okres 60 dni na dostarczenie nie minal a ty znow eskalowales spor , tu tez paczka wyslana tylko ciagle w drodze nie dziwie sie wiec ze sprzedajacemu czas na odpowiedz zostal przedluzony aby minelo te 60 dni od wysylki , i wtedy beda ewentualnie rozpatrywac co dalej.
Edyta:
Warto czasem nauczyc sie cierpliwosci a nie otwierac spory na lewo i prawo bo to nie jest tak ze kupujacy to jakis guru i wystarczy eskalowac i juz Ali chetnie zwraca kase sprzedajacemu. Nie dziwilbym sie sporow kiedy by nie bylo zadnego trackingu lub kierowal do innego panstwa ale tu wszystko wygladalo w porzadku i wystarczylo tylko czekac przeciez chinczyk nie jest winny temu jak dziala jego lokalna poczta.
Pochwały przyznane za posta: 4