• Reklama

[android] Samsung GT-i9220

Chińskie telefony z androidem, pytania, problemy, pomoc

[android] Samsung GT-i9220

Postprzez Fishhh » 16 lis 2012, o 15:46

Hej,
Nie jestem pewna czy umieszczam ten temat w dobrym miejscu, jeśli nie to przepraszam (jestem trochę zielona w temacie) i proszę o przeniesienie.

Dostałam chińskiego Samsunga GT-i9220, o ile zdążyłam się zorientować jest to podróbka galaxy n7000. Problemy jakie z nim mam (do tej pory):
1. komputer nie wykrywa go przez USB
2. przestało działać autoobracanie ekranu
3. część aplikacji jest chińska - słyszałam, że można wgrać europejską wersję Androida (?) - na zagranicznych forach znalazłam coś takiego: N7000XXLA4 N7000XXLA4 OXA ale nie bardzo wiem jak to zrobić, skoro komputer nie wykrywa mi telefonu :)

Bardzo przepraszam za moje laictwo, zdaję sobie sprawę z tego, że kompletnie nie znam się na temacie, który poruszam, w związku z czym mogłam popełnić kardynalne błędy. i proszę o pomoc :)
Fishhh
 
Posty: 2
Dołączył(a): 16 lis 2012, o 15:31
Lokalizacja: Zakrzew

Reklama

Postprzez Totko » 23 lis 2012, o 10:15

2. Jeśli masz androida 4 to na gorze ekranu masz czarny pasek z godzina,zasięgiem kart, bateria etc. Możesz ten pasek rozwinąć jak "roletę na oknie"przecierając go w dol ekranu.
Wtedy pojawia ci się ikony od wifi gps data bluetooth etc. Ten pasek możesz przesuwać prawo-lewo. Na prawo masz ikony od profili audio a na lewo ikony od jasności czasu auto wygaszacza i właśnie od obracania ekranu.

3. Aplikacje po chińsku - jeśli to nie systemowe to po porostu odinstalować i zainstalować swoje ze sklepu play. Zapewne chińczyk się bawił i posadził parę swoich w ojczystym języku.
Totko
 
Posty: 1
Dołączył(a): 28 sie 2012, o 08:20
Lokalizacja: Nederland

Postprzez Fishhh » 26 lis 2012, o 17:57