Switch to full style
Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.

Regulamin działu

Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
Odpowiedz

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

25 sie 2017, o 08:46

Witam w dniu 01.07.2017r. zamówiłem na Aliexpress urządzenie diagnostyczne "Diagbox Lexia 3" do samochodów marki Peugeot i Citroen.
Przesyłka dotarła 19.07.2017r.
Moduł działał prawidłowo niestety do dnia wczorajszego nie wykrywa praktycznie 90% funkcji samochodu, testowałem na dwóch samochodach i komputerach wiec wykluczam problem z oprogramowaniem.
W opisie aukcji napisane było że Warranty:2 Years.
Jak mam zareklamować produkt i czy w tej sytuacji mogę otworzyć jeszcze spór.
Czy mam szansę jeszcze na reklamację.

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

25 sie 2017, o 08:56

Jeżeli jeszcze nie potwierdziłeś transakcji i masz możliwość to możesz otworzyć spór. Najpierw jednak napisz do sprzedawcy jak wygląda sytuacja i zobaczysz co odpisze. Czy w ogóle będzie chętny do rozpatrywania gwarancji itp.

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

25 sie 2017, o 09:55

Witam ponownie. Kilka dni przepychania się ze sprzedawcą i dziś sytuacja wygląda tak, że zaproponował bym za 0,01 dokonał ponownego zakupu. Tylko jak to ja musiałem skomplikować całość i poprosiłem o inny model słuchawek za dopłatą :-D Zgodził się więc dopłaciłem ale teraz wymaga ode mnie skasowania sporu to wtedy wyśle paczkę. Z tego co czytałem i jak nie pomieszałem wszystkiego to raczej powinienem czekać aż paczka do mnie przyjdzie i wtedy zamknąć spór, a nie teraz jak wymaga sprzedawca. Podpowiecie co mam zrobić?

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

25 sie 2017, o 09:58

fake4r napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Potwierdziłem otrzymanie przesyłki ale mam jeszcze aktywny przycisk otwórz spór.

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

25 sie 2017, o 10:32

To oczywiście korzystaj z niego - będziesz musiał dokładnie udokumentować (wideo) swoje roszczenia. Możesz to właściwie już zacząć robić.

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

25 sie 2017, o 17:32

Keysersoze napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Koleś się chce troche zabezpieczyć (wyśle towar po niższej cenie, odbierzesz a sporu nie skasujesz i wygrasz coś w sporze i będzie stratny) lub zrobić wałka (skasujesz spór, on nie wyśle i ty nie masz nic).
Dlatego ja takie sprawy załatwiam zupełnie inaczej.
Nie otwieram sporu tylko negocjuje (cały czas proszę o przedłużanie ochrony).
Kupuję tak jak ustaliłeś i jeśli wszystko gra to potwierdzam oba zakupy (ten wadliwy i ten drugi) a jeśli koleś nie wyśle mi drugiego to wtedy na ten pierwszy otwieram spór (na ten drugi też oczywiście skoro nie wysłał).

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

25 sie 2017, o 17:55

Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Szybciej wałek. Przecież on będzie miał potwierdzenie odbioru paczki, więc ma zabezpieczenie. Do puki nie otworze paczki to nie mam pewności czy mnie nie przekręcił. Tylko spór kończy się 2 września a jutro wkracza aliexpress i nie wiem co dalej robić. Dostałem teraz od niego numer przesyłki ze statusem: Shipment confirmation, ale to mojej sytuacji nie zmienia. Dałeś mi dobrą radę, ale to na przyszłość a co mam w tym konkretnym przypadku zrobić? Da się wydłużyć spór?

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

28 sie 2017, o 14:11

zakupiłem słuchawki z Ali, przyszły pocztą paczka była niezbyt w stanie pierwotnym ale odebrałem bo liczyłem, że samo urządzenie będzie ok. Tak się jednak nie stało jest lekko zarysowane/pęknięte. Co mogę dalej z tym zrobić?

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

28 sie 2017, o 20:59

Esper napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

A co byś zrobił gdybyś kupił to na allegro lub wysyłkowo z mango? Pomyśl i potem zrób to samo

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

29 sie 2017, o 08:30

gdyby to był kurier z allegro zrobiłbym coś innego, jednak w przypadku poczty polskiej i zakupów z chin gdzie z tego co u nich widzę o odszkodowanie ewentualne wnosi sprzedawca a nie nabywca, do tego kojarzę, że gdzieś widziałem iż oni wola by to odebrać i się do nich zgłosić bo się nie bawią w takie rzeczy jak reklamacje przesyłek - to nie wiedziałem i wolałem zapytać. Na pierwszej stronie też nic konkretnego na ten temat nie ma.

No ale dzięki za odpowiedź, już wszystko "jasne"
Odpowiedz